Milloin olette kattoneet oljyt vaihelaatikosta?? aksun pelissä epäilisin olevan paine asetelman jouset ovat taineet kuoleutua ja onhan öljyn vähyys aika merkittävä asia onko muuten vaihelootassa niin sanottua tarkastus reikää josta vois vähän kurkkia jos näkis asetelman tai siitä ei muuta nää kuin vauhtipyörän.. niin ja miten onko bemuissa paljon kilometrejä ja miten on huolto historiikki tiedos
Laatikon öljyt vaihdettu 5tkm sitten, eikä se ainakaan alleen ole kussut
Kilsoja mittarin mukaan 238tkm.
Villi veikkaus:Kytkinakselin laakeri/kampiakselin silmälaakeri.Vaihteiden irroittamiseen/kytkeytymiseen veikataan kytkimen kuluneisuutta ja vääriä öljyjä laatikossa.(Ja tällä diaknoosilla en ainakaan itse rupeaisi vielä osia tilaamaan).
PS.Tuliko metallihiutaletta minkä verran öljynvaihdon yhteydessä niistä "viimetipoista"?
PS.Tuliko metallihiutaletta minkä verran öljynvaihdon yhteydessä niistä "viimetipoista"?
Sain koko lystin (moottori, perä, laatikko) öljyt ja vaihdon niin halvalla että en viitsinyt itse edes vaihtaa niitä
Eli ei tietoa metallihiutaleista, ja laatikossa on takuuvarmasti oikeat castrollin öljyt.
Comment