memebuy23buy

E34 hankaava ääni kun veto on päällä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aksu|
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1062

    #16
    Originally posted by kiitoh
    Milloin olette kattoneet oljyt vaihelaatikosta?? aksun pelissä epäilisin olevan paine asetelman jouset ovat taineet kuoleutua ja onhan öljyn vähyys aika merkittävä asia onko muuten vaihelootassa niin sanottua tarkastus reikää josta vois vähän kurkkia jos näkis asetelman tai siitä ei muuta nää kuin vauhtipyörän.. niin ja miten onko bemuissa paljon kilometrejä ja miten on huolto historiikki tiedos
    Laatikon öljyt vaihdettu 5tkm sitten, eikä se ainakaan alleen ole kussut
    Kilsoja mittarin mukaan 238tkm.
    EX:
    328CiA -99
    525tdsA -98
    525i -93
    316i -95
    Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10115
      • KVLA

      #17
      Villi veikkaus:Kytkinakselin laakeri/kampiakselin silmälaakeri.Vaihteiden irroittamiseen/kytkeytymiseen veikataan kytkimen kuluneisuutta ja vääriä öljyjä laatikossa.(Ja tällä diaknoosilla en ainakaan itse rupeaisi vielä osia tilaamaan).

      PS.Tuliko metallihiutaletta minkä verran öljynvaihdon yhteydessä niistä "viimetipoista"?

      Comment

      • Aksu|
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1062

        #18
        Originally posted by Heguli 31
        PS.Tuliko metallihiutaletta minkä verran öljynvaihdon yhteydessä niistä "viimetipoista"?
        Sain koko lystin (moottori, perä, laatikko) öljyt ja vaihdon niin halvalla että en viitsinyt itse edes vaihtaa niitä
        Eli ei tietoa metallihiutaleista, ja laatikossa on takuuvarmasti oikeat castrollin öljyt.
        EX:
        328CiA -99
        525tdsA -98
        525i -93
        316i -95
        Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

        Comment

        Working...
        X