Tuleeko kyseiseen sarjaan etutolpat kokonaisina mukaan vaan tuleeko pelkät iskaripatruunat, jotka vaihdetaan vanhoihin tolppiin?
FK:n 75/40mm alustasarja BMW E34 525 -92
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Voisiko joku mittailla paljonko on lokarinkaaresta navan keskipisteeseen edessä ja takana E34:ssä (FK 75/40 sarjalla), kun itsellä on vielä aika korkea keulasta.
Mitta lokarinkaaresta navan keskelle, peräluukussa tavaraa!
edessä 35cm
takana 31cm
Eli onko mulle myyty 40/40 sarja 75/40 tuotenumerolla
jousissa lukee FK013 ja on punaiset väriltään
Comment
-
Vähän vaikuttais korkealta keula, syksyllä itse vähän laikin rälläkän kanssa etujousille. Muistaakseni korkeudet vakiona 39cm/35cm ja nyt kun kierros jousta edestä pois(ihan testimielessä vaan ;-)) on pois 37cm/35cm. Voin tarkistaa vielä tänään. 39 cm - 4 cm = 35 cm!Originally posted by .:miksu:.Voisiko joku mittailla paljonko on lokarinkaaresta navan keskipisteeseen edessä ja takana E34:ssä (FK 75/40 sarjalla), kun itsellä on vielä aika korkea keulasta.
edessä 35cm
takana 31cm
jousissa lukee FK013 ja on punaiset väriltäänG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
tätä vähän peläsinkin tosin etuiskarit on FK lyhyemmät, joten paketti on melko jäykkä. En tiedä oliko iskarit oikean malliset kun tuli jousen tukilaakereista 5cm läpi (iskarin yläpään kierre osuus) ennen kun yläpää kiristy. Muuten tuntuu ihan hyvältä ajaa.Originally posted by alspe39 cm - 4 cm = 35 cm!
Comment
-
Mulla on FK 40/0 edessä 340 mm takana 340 mm.Originally posted by .:miksu:.Voisiko joku mittailla paljonko on lokarinkaaresta navan keskipisteeseen edessä ja takana E34:ssä (FK 75/40 sarjalla), kun itsellä on vielä aika korkea keulasta.
edessä 35cm
takana 31cm
jousissa lukee FK013 ja on punaiset väriltään
Comment
Comment