http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ir_pump/#pos_4 se taitaakin olla tuo nro 4 putki, menee kyllä kätevästi siitä yli kaippa se on irti sit otettava
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 530iA V8 1995 m60b30 käynnistysongelma, hakua yritetty
Collapse
X
-
Originally posted by elliV View Posthttp://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ir_pump/#pos_4 se taitaakin olla tuo nro 4 putki, menee kyllä kätevästi siitä yli kaippa se on irti sit otettava
Edit: Jaa sulla olikin näköjään vm -95, ja tuolla sivulla näkyy että tuo putki on tullut tuohon vuodesta -94 eteenpäin. Joku päästöhässäkkähän tuo on eikä ilmastointi, ja voi olla että sen joutuu pois ottamaan.Last edited by rgaweer; 08-01-2017, 23:54.
Comment
-
-
Originally posted by elliV View Post
Onko tosiaan näin että näihin ei saa käytettyä boksia vaan laitettua tilalle, uus ohjelmointi ja homma toimii? En näistä sähköjutuista niin tajua.. Bemarin omistajillahan on rahaa ja ne piirtää kenellä on liitua mutta eipä nyt tuohon summaan jaksais taipua....
Jopa vähän halvemmallakin...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Vastataanpa nyt tähän vielä kun auto pelaa taas talven pihassa seisonnan jälkeen kun ei pakkasessa kiinnostanut puuhailla mutta nyt kun oli pari aurinkoista viikonloppua niin tuli nypättyä kampuran asennontunnistin irti ja laitettua uus tilalle, apuvirtaa ja kerrasta hörähti käyntiin eli siinä anturissahan se vika oli...
Vaihtoa ei tosiaan helpottanut se metalliputki joka kulki siitä anturin päältä mutta siinä on liitoskohta juuri tunnistimen yläpuolella 27mm lenkillä aukee ja saa taivutettua sen verran ylös putkea että vanhan tunnistimen saa nypättyä irti ja uuden paikalleen, alavesiletku kannattaa myös nypätä pois jos haluaa helpottaa ahtautta.
Edit: http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ir_pump/#pos_4 tuossa kuvassahan se putki on yhtenäinen koko matkalta mutta mulla oli ainakin siinä se liitos.Last edited by elliV; 14-04-2017, 21:44.
Comment
-
Comment