Eli kerron oman kokemuksen 525 tds -92 ongelmistani; käynnistyi huonosti, syynä oli huono startti-> startatessa startti söi virtaa liikaa joten moottorinohjausyksikölle ei riitänyt tarpeeksi virtaa, tuli n. 9V, kun väh.vaatimus on 10V.
Myös startatessa ei siirtopumppu toiminut em. syystä.
Joskus koneen käydessä käynti epätasaista->heilauttamalla piuhaa joka tulee syöttöpumppuun, niin häiriö hävisi, eli se johto oli ilmeisesti poikki.
Pumppuvuotoja siinä oli myös ulospäin, vaihdettiin ne stefat ja tiivisteet jotka pystyi vaihtamaan ettei tarvinnut irrottaa pumppua->käynti parani hieman.
Takaiskuventtiili asennettiin tulopolttoaineputkeen->ehkä hieman vaikutusta, eli sen takia se laitettiin ku epäiltiin että syöttöpumpun pääakselin stefa voisi hieman vuotaa ja näin ollen polttoainetta laskeutuisi takaisin tankkiin.
Auto alkoi toimia oikeastaan ihan ok, mutta möin sen jo etiäpäin ku korjaamon mies sano et ihan jos rehellisiä ollaan ni laita tää yksilö kiertoon..
Missä lie tds farkku seilaa..?
ps.harvinaisen paljon laittoa vaikka mittarissa oli ostettaessa 105 tkm..:
Myös startatessa ei siirtopumppu toiminut em. syystä.
Joskus koneen käydessä käynti epätasaista->heilauttamalla piuhaa joka tulee syöttöpumppuun, niin häiriö hävisi, eli se johto oli ilmeisesti poikki.
Pumppuvuotoja siinä oli myös ulospäin, vaihdettiin ne stefat ja tiivisteet jotka pystyi vaihtamaan ettei tarvinnut irrottaa pumppua->käynti parani hieman.
Takaiskuventtiili asennettiin tulopolttoaineputkeen->ehkä hieman vaikutusta, eli sen takia se laitettiin ku epäiltiin että syöttöpumpun pääakselin stefa voisi hieman vuotaa ja näin ollen polttoainetta laskeutuisi takaisin tankkiin.
Auto alkoi toimia oikeastaan ihan ok, mutta möin sen jo etiäpäin ku korjaamon mies sano et ihan jos rehellisiä ollaan ni laita tää yksilö kiertoon..


ps.harvinaisen paljon laittoa vaikka mittarissa oli ostettaessa 105 tkm..:

Comment