Lähtee nykyään parhaiten käyntiin kaasua pienesti pumppaamalla ilman sen suurempia kikkailuja. Hörähtää tällöin heti tulille, mutta käy alkuun vajaalla ja sammuu jos nostaa kaasulta jalan. Alle minuutissa käynti tasoittuu ja alkaa toimimaan normaalisti.
Edellisen postauksen jälkeen vaihdettu uusi, tuplasti isompi akku edellisen tilalle (ei jaksanut pitää edes 12 volttia yön yli ja parin starttauksen jälkeen tyhjeni). Akun uusimisen jälkeen lähtee huonommin hyppylangalla kuin ilman. Vissiin ei vaan ollut vanhassa akussa tarpeeksi virtaa pyörittää kaikkia bensalaitteita, jolloin hyppylanka antoi vähän apua, koska tällöinhän pumppu pyörii koko ajan. Releen kanssahan pumppu toimii on/off-tyylillä, kun moottorinohjausboksi vissiin katkoo maadoitusta tiheään tahtiin tai jotakin. Ihan veikkailua tosin vain.
Pitää imm putsata vielä ja tulpat varuilta vaihtaa. Josko sais tuon alkukankeuden pois...
E: Vissiin lisäilmaluisti olis varteenotettava vaihtoehto vikakohteeksi. Tämä ongelma kun on ainoastaan ihan kylmällä koneella.
Edellisen postauksen jälkeen vaihdettu uusi, tuplasti isompi akku edellisen tilalle (ei jaksanut pitää edes 12 volttia yön yli ja parin starttauksen jälkeen tyhjeni). Akun uusimisen jälkeen lähtee huonommin hyppylangalla kuin ilman. Vissiin ei vaan ollut vanhassa akussa tarpeeksi virtaa pyörittää kaikkia bensalaitteita, jolloin hyppylanka antoi vähän apua, koska tällöinhän pumppu pyörii koko ajan. Releen kanssahan pumppu toimii on/off-tyylillä, kun moottorinohjausboksi vissiin katkoo maadoitusta tiheään tahtiin tai jotakin. Ihan veikkailua tosin vain.
Pitää imm putsata vielä ja tulpat varuilta vaihtaa. Josko sais tuon alkukankeuden pois...
E: Vissiin lisäilmaluisti olis varteenotettava vaihtoehto vikakohteeksi. Tämä ongelma kun on ainoastaan ihan kylmällä koneella.
Comment