Nonniin hei vaan. Se olis sitte varmaan pahvi mennyttä vai mistäkö johtuu et sammutin ja herjas nesteitä, nestettä on mut letkut melkeen kivi kova..?
E34 m50 kansipahvi menny?
Collapse
X
-
-
Ei saatana oo normia et on ihan kivi kovat ku normaalisti tuos on ollu sellaaset ei kovat mut ei löysäkkää. Ja sori kielenkäyttöni.😀 alkaa vain pikku hiljaa hiipimään epätoivo ku koko ajan ilmaantuu jotaki uutta vikaa ja ei saa edes vanhoja korjattua!!Originally posted by jannmann View PostKyllä ne letkut on kovat kun siellä on järjestelmässä kuumana painetta 1,5-2kg. Eli ihan normaalia.
Comment
-
Emmä oo mitää kannesta mielestäni puhunu..?Originally posted by penari View PostMitäpä tuota sitten täältä kyselemään jos on kovien letkujen perusteella jo tehty päätös että kansi on paskana :think:
Pahvista kylläki eipä se ny kovin normaalia oo et vetää yhtäkkiä ihan kivi kovaksi ku ennen oli ei kova muttei löysäkää. Voisko olla paisarin korkki? Paisari syylärin kans samas??
Comment
-
Kyllä mulla on välillä kivikova, vaikka olis ollu hetki sitten vielä löysäOriginally posted by pome View Posteipä se ny kovin normaalia oo et vetää yhtäkkiä ihan kivi kovaksi ku ennen oli ei kova muttei löysäkää
Etkö löydä sitä konehuoneesta vai kysytkö onko ne samaa järjestelmää?Originally posted by pome View PostPaisari syylärin kans samas??Aprilia RSV4
Comment
-
-
No se eskaloitui nopeasti
Aloittajalle: lisää jäähdytinnestettä ja tarkista öljyt. Jos siellä on kansipahvi valmis, niin kyllä se moottori oireilee jotenkin (öljyt ja nesteet sekaisin tai läpipääsemätön valkoinen pilvi takana tjsp).
Ja kyllä, ylävesiletku voi olla ihan kova kun kone on kuuma ja termari auki.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
omalla kokemuksella, e30 m50 koneella niin letkut on kyl kovat kokoajan, lämmöt pysyy alle 100 astetta kuumallakin kelillä ja nesteet ei ole sekaisin eikä hävitä nestettä. en huolestu. vaihdoin paisarin korkin niin letkut pehmeni.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Kiitos Zetz tästäOriginally posted by Zetz View Postomalla kokemuksella, e30 m50 koneella niin letkut on kyl kovat kokoajan, lämmöt pysyy alle 100 astetta kuumallakin kelillä ja nesteet ei ole sekaisin eikä hävitä nestettä. en huolestu. vaihdoin paisarin korkin niin letkut pehmeni.
Jokku viä osaa auttaa omalla kokemuksella ku toiset huutelee huvikseen. Taidan hakeen uuden korkin ja katton mitä tuo tullessaan.
Comment
-
Öljyt ja vedet on tarkistettu. Lämmöt pysyy kuitenki puoles välis vaikka olis parkis käynnis. Eikä kyllä pölläyttele valkoostakaa.Originally posted by BeamR View PostNo se eskaloitui nopeasti
Aloittajalle: lisää jäähdytinnestettä ja tarkista öljyt. Jos siellä on kansipahvi valmis, niin kyllä se moottori oireilee jotenkin (öljyt ja nesteet sekaisin tai läpipääsemätön valkoinen pilvi takana tjsp).
Ja kyllä, ylävesiletku voi olla ihan kova kun kone on kuuma ja termari auki.
Comment
Comment