Eli mistä toi voi johtua että vaan toi oli liian korkee? Pääseekö putkistoon ilmaa jostain vai mitä toi HC oikeen tarkalleen tarkottaa? Lambda arvot oli kunnossa ja muut. Katoin searchilla mutta ei löytyny tosta suoraan mitään. kiitos jo etukäteen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 HC pitoisuus liian korkee?
Collapse
X
-
hc
Originally posted by mclyEli mistä toi voi johtua että vaan toi oli liian korkee? Pääseekö putkistoon ilmaa jostain vai mitä toi HC oikeen tarkalleen tarkottaa? Lambda arvot oli kunnossa ja muut. Katoin searchilla mutta ei löytyny tosta suoraan mitään. kiitos jo etukäteen..
ootko kattonut tulpat ja ilmasuodattimen mikä kone sulla on siinä? entä onko kattia?
-
-
Originally posted by 520 iElikkäs HC on palamatonta kamaa (palaminen ei ole kunnollista)...
ootko kattonut tulpat ja ilmasuodattimen mikä kone sulla on siinä? entä onko kattia?
Comment
-
-
Originally posted by mclyJoo siis jäi laittamatta. Eli en oo tulppia kattonu enkä ilman suodattimia. Katti autosta löytyy. Auto on E34 koppanen 525i 24V -91. Mut oon käsittäny että toi HC arvo ei viittais kattiin varsinkaan koska muut arvot oli hyvät mut oonko saanu oikeeta tietoa? Haluun eka kaikki vaihtoehdot ennen ku alan kartottaa enemmän. Kiitos 520i, tuleeks lisää mieleen?
ja jos lambda anturia ei ole uusittu lähimpään 150tkm niin se kannattaa laittaa uusiksi kysymättä.
Comment
-
-
mulla oli kanssa keväällä hc päin v:tä. syynä oli se että talven oli autosta akunkenkä irti ja ajoin turhan nopeesti katsastukseen. sieltä sitte korjaamolle kyselee että mikä on ja kerroin samalla että akunkenkä on ollu irti, siinä vaiheessa sain avimet takas käteen, sano vaan että: läheppä hetkeks polkee rajotinta vasten että katti hehkuu tyyliin punasena ja tuu sit takas, niin mitataan päästöt. sittempä oli puhdasta arvoo. mutta enpä tiiä onko tästä mitää apua.
Comment
-
-
Hemi varmaankin tarkoitti kyseessä olevan auton mitattua O2 arvoa.
Mutta fakta homma tuokin.Last edited by ///MJ; 12-07-2005, 23:53.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Onkos se totta mitä olen täällä joskus kuullut, että erittäin hyvässä kunnossa olevassa moottorissa ja täydellisessä palamisessa menee ilman kattia läpi katillisten rajoista?
Mä kyllä laittaisin uudet tulpat, suodattimen ja vajaaseen tankkiin jotain karstanpoisto cleaneria ja luukuttamaan motarille. Sitten johonki nyrkkipajalle katsomaan oliko hyötyä, jos ei niin lambda-/kattihommiin sen jälkeen. Vai harmittaisko sitten, että voi V kun tuli suodatin ja tulpat laitettuaG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspeOnkos se totta mitä olen täällä joskus kuullut, että erittäin hyvässä kunnossa olevassa moottorissa ja täydellisessä palamisessa menee ilman kattia läpi katillisten rajoista?
tyhjäkäynnillä saa olla jo tosi tuuria että menee katti arvoihin ilman kattia /lambdaa
Comment
-
-
Tossa motarille ja luukuttamaan on yks pieni ongelma. Mulla ei ole autossa kilpiä Eli mun pitäs eka vaihtaa osia ja sit ostaa siirto kilvet ja ajaa mittaamolle ja sit taas ajaa takas jne. Eli onko jossain jotain mittaus mestaa vai pitääkö aina jonnekki pajalle viedä? Koska sit jos menee siihen ni antaa niiden vaihtaa halvimmista osista siirtyen aina kattia kohti mittaillen aina välillä. Eli onko jossain jotain hyvää/halpaa paikkaa korjata tälläinen vika joilla on mittaus vehkeet mistä ne saa printillä ulos tulokset, tietääkö joku? Se katsastus setä meinaa sano et sille riittää pelkkä paperi et saan kilvet takas.
Comment
-
-
Originally posted by mclyTossa motarille ja luukuttamaan on yks pieni ongelma. Mulla ei ole autossa kilpiä Eli mun pitäs eka vaihtaa osia ja sit ostaa siirto kilvet ja ajaa mittaamolle ja sit taas ajaa takas jne. Eli onko jossain jotain mittaus mestaa vai pitääkö aina jonnekki pajalle viedä? Koska sit jos menee siihen ni antaa niiden vaihtaa halvimmista osista siirtyen aina kattia kohti mittaillen aina välillä. Eli onko jossain jotain hyvää/halpaa paikkaa korjata tälläinen vika joilla on mittaus vehkeet mistä ne saa printillä ulos tulokset, tietääkö joku? Se katsastus setä meinaa sano et sille riittää pelkkä paperi et saan kilvet takas.
Comment
-
Comment