Noniin. on tässä hieman autokuumetta taas iskemässä kun serkkupojalle kävimme hakemassa -02 farkku vectran 2.2litrasena. kivasti liikahti ja vääntöäkin oli.
eli tosiaan omasta takaa löytyy tuollanen E34 518 neloskoneella joka on kerinnyt oleen minulla vasta alle vuoden ja kun laite on kaikinpuolin kuin uusi niin ei sitä viitti huonokuntoiseen tehokkaampaan vaihtaa.
kysymys kuuluukin että saako tuon porattua 2 litraseksi? luin tuon gti jutun missä 2l porailtiin 2.5 litraseksi M-sportilla niin siitä innostus. näin varmaan saataisiin kone samalla kestävämmäksi ja turhahan tuohon on edes ruveta värkkäämään mitään turboja. mutta tehoa haluaisin lisää kohtuullisella määrällä rahaa joten tarvittaisiin jotain tuollaista moottorille, vapaavirtaussuodin, uusi putkisto ja lastu.. yritys olisi siis saada tehot johonkin 140-150 luokkaan. onko tämä siis mahdottomuus? =)
entä mitenkäs tuon katin laita on. voinko muutoskatsastaa ilman kyseistä vermettä auton "paljonpäästöiseksi"
kiitoksia.
eli tosiaan omasta takaa löytyy tuollanen E34 518 neloskoneella joka on kerinnyt oleen minulla vasta alle vuoden ja kun laite on kaikinpuolin kuin uusi niin ei sitä viitti huonokuntoiseen tehokkaampaan vaihtaa.
kysymys kuuluukin että saako tuon porattua 2 litraseksi? luin tuon gti jutun missä 2l porailtiin 2.5 litraseksi M-sportilla niin siitä innostus. näin varmaan saataisiin kone samalla kestävämmäksi ja turhahan tuohon on edes ruveta värkkäämään mitään turboja. mutta tehoa haluaisin lisää kohtuullisella määrällä rahaa joten tarvittaisiin jotain tuollaista moottorille, vapaavirtaussuodin, uusi putkisto ja lastu.. yritys olisi siis saada tehot johonkin 140-150 luokkaan. onko tämä siis mahdottomuus? =)
entä mitenkäs tuon katin laita on. voinko muutoskatsastaa ilman kyseistä vermettä auton "paljonpäästöiseksi"
kiitoksia.
Comment