M50b20 vanos aiheuttaa lisää ongelmia.
Ajossa alko heijailemaan lämpöjä ja nous kolmesti käymään punasen puolelle.
Sytytti hetkeks öljyvalon, joka sammu hetken päästä kun pääs kotipihaan. Annoin jäähtyä ja kurkkasin paisariin, näyttää siltä että sinne on lorahtanu öljyä. Tikussa on kuitenkin maksimissa eli aika minimaalisesti hävinnyt. Pulputtaa vähän käynnissä ollessa (syylärin korkki auki) ja kerran lisäsin nestettä.
Öljykorkissa ei majoneesia eikä savuta mistään. Tyhjänkäynnillä ja polettaessa paikallaan lämmöt ok, mut pienen lenkin kun ajaa, niin nostaa taas vähän yli maksimiin, ja sit sen jälkeen tyhjäkäynnillä punaselle.
Öljyt puolisen vuotta vanhat ja ei ole mitään nesteitä tarvinu ikinä lisätä. Ajettu 222 000
Selviääkö pelkällä pahvin vaihdolla vai isompi remppa edessä? Vai mitäs tälle tekis?:think
Ajossa alko heijailemaan lämpöjä ja nous kolmesti käymään punasen puolelle.
Sytytti hetkeks öljyvalon, joka sammu hetken päästä kun pääs kotipihaan. Annoin jäähtyä ja kurkkasin paisariin, näyttää siltä että sinne on lorahtanu öljyä. Tikussa on kuitenkin maksimissa eli aika minimaalisesti hävinnyt. Pulputtaa vähän käynnissä ollessa (syylärin korkki auki) ja kerran lisäsin nestettä.
Öljykorkissa ei majoneesia eikä savuta mistään. Tyhjänkäynnillä ja polettaessa paikallaan lämmöt ok, mut pienen lenkin kun ajaa, niin nostaa taas vähän yli maksimiin, ja sit sen jälkeen tyhjäkäynnillä punaselle.
Öljyt puolisen vuotta vanhat ja ei ole mitään nesteitä tarvinu ikinä lisätä. Ajettu 222 000
Selviääkö pelkällä pahvin vaihdolla vai isompi remppa edessä? Vai mitäs tälle tekis?:think
Comment