Noniin, päästöjen kanssa tapeltu jo kuukausia, (COcorr 7.5 joutokäynnillä ja kierroksilla) (HC kierroksilla 240, joutokäynnillä ok 87)
Autossa 2.5" putki yhdellä yleismallin katilla pakosarjalta eteenpäin, myös laitettu m54b30 imunokka.
Seuraavat toimenpiteet tehty, tulpat, imm putsattu, imuvuodot, uusi lambda, öljyvuodot, ja vikana uusi yleismallin katalysaattori (ei muuttunut yhtään sillään). Kokeiltu e85 tankissa eikä sekään ihmeitä tehnyt.
Kaveri sanoi että tuon m54 imunokan takia ei mene, varmuutta asiaan haen täältä ennenkuin sen vaihdan, tosiaan yksi tarvike katti siellä on mutta ei sekään auttanut, alunperinhän näissä on 2 joten kumpaa suosittelisitte ensin kokeilemaan? Toinen katti vielä vai vakio nokka paikalleen.
Edit: pölläyttää lämpösenäkin aika paljon valkosta savua putkesta, onko sitten vaan kylmästä kelistä johtuvaa?
Kiitos.
Autossa 2.5" putki yhdellä yleismallin katilla pakosarjalta eteenpäin, myös laitettu m54b30 imunokka.
Seuraavat toimenpiteet tehty, tulpat, imm putsattu, imuvuodot, uusi lambda, öljyvuodot, ja vikana uusi yleismallin katalysaattori (ei muuttunut yhtään sillään). Kokeiltu e85 tankissa eikä sekään ihmeitä tehnyt.
Kaveri sanoi että tuon m54 imunokan takia ei mene, varmuutta asiaan haen täältä ennenkuin sen vaihdan, tosiaan yksi tarvike katti siellä on mutta ei sekään auttanut, alunperinhän näissä on 2 joten kumpaa suosittelisitte ensin kokeilemaan? Toinen katti vielä vai vakio nokka paikalleen.
Edit: pölläyttää lämpösenäkin aika paljon valkosta savua putkesta, onko sitten vaan kylmästä kelistä johtuvaa?
Kiitos.
Comment