Tässä linkki, miten puretaan e34 oviverhoilu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 oven purku.
Collapse
X
-
Tossahan puretaan koko ovi. Ei sen oviverhoilun irroittamiseen tartte koko ovea purkaa.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
-
Originally posted by 540iAV8Tossahan puretaan koko ovi. Ei sen oviverhoilun irroittamiseen tartte koko ovea purkaa.
Comment
-
-
Originally posted by gangstaJa nyt vasta ton kerrot :(
nm. ovi kokonaan maassa.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by ZouiTossa ohjeessa irroitetaan toi diskantti hommeli, turhaan, koska se ei ole oikeesti minkään edessä... toki jos purkamisen ilosta haluaa töitä tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by LekaEi tarvitse peilikolmiodiskanttia irroittaa jos oviverhoilun keskellä oleva kiinnike lähtee suosiolla oviverhoilun mukana. Omassa ei lähtenyt...
Vai onkohan noita erilaisia...Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by ZouiEikös se nostamalla ylöspäin lähe pois siitä muoviosasta ja kun ovipaneeli on irti, niin irroittaa sen muovikiinnikkeen siitä ovenpuoleisesta metallihärpäkkeestä ?
Vai onkohan noita erilaisia...
Nyt kyllä irtoaa niinkuin pitääkin kun modasin sen metalliosan...
Comment
-
-
Mites te olette sen ovipaneelin yläosan yleensä irroittaneet?
Mä olen vain vetänyt sen varovaisesti irti niistä klipseistään ikkunan vierellä.
Tuon kiinnitys taitaa olla paskin homma noissa ovipaneelin irroitus/kiinnityshommissa, paikat menee äkkiä rikki, jollei ole varovainen.
Ne pahvin reunat irtoaa niistä klipseistä kätevästi puukolla, jonka terän ympärille vedetty suojaksi maalarinteippiä.
Comment
-
-
Moips!
Yritin noilla ohjeilla ja pitkällä kärsivällisyydellä irrottaa takaoven verhoilua, mutta en saa juuri tuota kahvan takana olevaa metalli- ja muoviosaa toisistaan irti,ainakaan järkevällä tavalla. Autoni on tds -95 (e34).
Nyt kello on niin paljon, että luovutin, jotten tee jälkäteen harmittavia tyhmyyksiä ja repäise sitä voimalla irti. Mielestäni se keskikiinnike ei panttaa, vaan ikkunareunassa oleva lista pitää panelin niin, ettei se pääse nousemaan ylös ja vapautumaan. Olenkohan täysin väärässä. Lista ei lähtenyt pikkuisella voimankäytöllä ja aloin pelkäämään ilkeää pientä rasahduksen ääntä siinä määrin, että päätin ottaa sen tänne puheeksi ja kysyä viisaammilta. Lähteekö lista
vai onko jokin vielä kiinni lisää. Keskikiinnike nousee kyllä sen verran kuin paneli kupristuu elikä enempää voimaa ei yksinkertaisesti uskalla. Voima korvaa älyn, ainakin jotenkin näin. Antakaa lisää vinkkejä, please.
Comment
-
-
Pahviosa tulee listan alta pois, se muovi/metalliosa kumpi sitten onkaan jää oveen. Vedät vain pahvia varovasti ulospäin yläreunastakin niin se tulee kyllä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment