Vaikka toimisikin, niin yleensä noiden vilkkuvien ledien seuraaminen ei ole mitään kivaa hommaa ja siinä kun laskee välähdykset väärin, niin tulee tehtyä väärä diagnoosi. Kyllähän toi on parempi kuin ei mitään, varsinkin jos ei ole läppäriä & piuhaa lähettyvillä.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
No sulla aina välillä ollut jotain mielenkiintoista tavaraa myynnissä, joten ajattelin vain et sulla olisi tietoa mistä noita letkuja voisi saada
Nooh kyllä mä pyysin jo tarjouksen tuolta kaukoidän if-valmistajalta kaikenlaisista jutuista, mutta hinta ei ollu vielä oikeen kohdallaan Neuvottelut jatkuu
Pöh..noin 15e rahaa, ja kolvi + sähköä..Siinä on piuhaa kerrakseen.
Tietyssä suhteessa olet oikeassa, mutta...
Ja semmonen juttu vielä että esim partco, pystyy tekee moisesta rakennus sarjan, jos porukkaa vaan paljon tilaamassa..Itsekkii ehdottelin sitä sinne niin sanovat harkittevansa.
Onnistuuko miten hyvin ks.ohjeilla vikojen lukeminen? (kts.kuva)
Autodata cd:ltä otettu, jos nyt jotain se kiinnostaa.
tuo johtohan menee mittaristoon paikkaan josta uupuu check engine merkkivalo, laita poltin paikoille niin se toimii jos toimii.
itselleni kokeilin tuota mutta se ei toiminut ja muistaakseni syyksi paljastui se että euro malleissa se ei toimi. taitaa toimia vain jenkki malleaissa joissa tuo poltin on paikoillaan jo valmiiki tyhmiä jenkkejä varten.
Pöh..noin 15e rahaa, ja kolvi + sähköä..Siinä on piuhaa kerrakseen.
No ei varmasti kovin vaikeaa ole, mutta silti itse haluisin piuhan joka sitten 100% varmasti on kunnossa, ja ehkä olisi vielä ihan "tekemällä tehdyn näköinen"
Ja 30e valmiista toimivasta piuhasta voisin maksaa samantien.
Nooh kyllä mä pyysin jo tarjouksen tuolta kaukoidän if-valmistajalta kaikenlaisista jutuista, mutta hinta ei ollu vielä oikeen kohdallaan Neuvottelut jatkuu
No ei varmasti kovin vaikeaa ole, mutta silti itse haluisin piuhan joka sitten 100% varmasti on kunnossa, ja ehkä olisi vielä ihan "tekemällä tehdyn näköinen"
Ja 30e valmiista toimivasta piuhasta voisin maksaa samantien.
Itselle on ainakii aika sama mille se näyttää kuhan toimii. Ja jos siistin haluat niin vie kytkentä kaaviot partcolle niin varmasti rahalla suunnittelee sulle siistin layoutin levylle ja juottaakin sen siihen jos haluat. Kaiken saa aikaan jos viitsii yrittää vähän ja on edes sitä halua yrittää. Ja noita kaapeleitahan saa ebaysta aina halpaan 150e hintaan..
Ei taida ihan pelkällä polttimon paikalleenlaitolla toimia. Tuossa läntisessä naapurissa ovat tehneet näin.
mulla oli tuo piuha valmiina mutta tietokone ei ohjannut sitä tuohon vika diaknoosiin.
joten laiotin piuhan ohjainlaitteelta poikki ja tein siitä merkkivalosta vesiruiskun merkkivalon.
Comment