Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i: check controlista turhia hälyjä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ottojt
    Newbiemmer
    • May 2005
    • 25
    • Helsinki

    #16
    Tere!

    Mulla -95 E34 touringista vika poistui jännitteensäätimen vaihdolla. Vikailmoitukset tulivat aina kun sähköjärjestelmää kuormitti hieman enemmän vaikka valojen lisäksi penkin- ja takalasinlämmittimellä.
    G30 530e xdrive E87 116i E24 635CSi
    ex. E85 Z4 3.0iA E34 525ix E92 325CdA E39 523iA

    Comment

    • Eetu
      Banned
      • Oct 2008
      • 2843

      #17
      Mulla herjas samallalailla yli -30 pakkasilla, muuten ei ole moista ongelmaa esiintynyt..

      Comment

      • BmwPunisher
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 7629
        • Lemu

        #18
        Originally posted by ottojt View Post
        Tere!

        Mulla -95 E34 touringista vika poistui jännitteensäätimen vaihdolla. Vikailmoitukset tulivat aina kun sähköjärjestelmää kuormitti hieman enemmän vaikka valojen lisäksi penkin- ja takalasinlämmittimellä.
        mistä tälläisen jännitteensäätimen löytää?
        E70 X5 30d

        Comment

        • Axum
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 4416
          • Kuopio

          #19
          Originally posted by BmwPunisher View Post
          mistä tälläisen jännitteensäätimen löytää?
          Laturista
          - E30 325i M52B28TU Cabriolet
          - E39 528ia
          - KUOPION PUTKIMIEHET -team
          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

          Puretaan 520ia -97
          https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

          Comment

          • BmwPunisher
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 7629
            • Lemu

            #20


            osa numero 2 on jännitteensäädin? olen kuvitellut tuota aina hiilisillaksi..
            E70 X5 30d

            Comment

            • ottojt
              Newbiemmer
              • May 2005
              • 25
              • Helsinki

              #21
              Sepä se. On siinä hiiletkin. M50 moottorissa itse säätimen vaihtamiseen menee minuutti mutta osaan pääsee käsiksi vasta aika monen osan irroituksen jälkeen. Vinkiksi niille, joilla tuo M50 on, voisin sanoa sen, että tuuletusmuovi on kiinni kolmella pienemmällä mutterilla ja yhdellä suuremmalla, joka on pienemmässä kaapelikiinnikkeessä. Toisinsanoen siis 6 mutteria pitää avata ennen muovin irtoamista yhtenä kappaleena. Kaksi kaapeleista ja 4 muovisuojasta.
              G30 530e xdrive E87 116i E24 635CSi
              ex. E85 Z4 3.0iA E34 525ix E92 325CdA E39 523iA

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎