Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 iskarimuutos...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jani1632
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 2243
    • Etelä-pohjanmaa

    E34 iskarimuutos...

    Eli mm.motonet kauppaa E34:seen iskareita mutta jokin muutos tullut 7/90...eli noita siis myydään erikseen alle 7/90 ja sitte 8/90 eteenpäin..
    Eli mikä muutos tuolloin on tullut,uskon että tolppa on sama mutta onko sitten yläpää muuttunut..?????
    Tallin täytteet:
    E70 3.0d -09
    E34 540ia -94
    E39 520d -00
    E39 528i M-sport -00
    E60 520i -04
    E30 -86
    E61 520da -09
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4319
    • Kannus/Kokkola

    #2
    Taisi etuiskarin varren vahvuus muuttua 12mm -> 14mm...

    Comment

    • nut
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1613
      • Vaasa/Kauhajoki

      #3
      Originally posted by jani1632
      yläpää muuttunut..?????
      Joo näin on, iskarin varsia on kyllä kahta paksuutta myös vanhemmissa. Toi vanhempi laakeria on mallia yhtenäinen klimppi ts siinä on jousilautanen samassa paketissa kiinteänä kun taas uudempi mallia kasattava eli jousilautanen irtonainen. Tossa vanhemmassa se iso 70 mm muovihattu konehuoneen puolella, uudessa pienempi. Vanhoihin iskareihin voi kyllä soveltaa uuden yläpäät kunhan varren paskuudet täsmää, vähän omaa sovellusta ja vot, nimim. kokemusta on
      BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

      Comment

      • jani1632
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 2243
        • Etelä-pohjanmaa

        #4
        Originally posted by nut
        Joo näin on, iskarin varsia on kyllä kahta paksuutta myös vanhemmissa. Toi vanhempi laakeria on mallia yhtenäinen klimppi ts siinä on jousilautanen samassa paketissa kiinteänä kun taas uudempi mallia kasattava eli jousilautanen irtonainen. Tossa vanhemmassa se iso 70 mm muovihattu konehuoneen puolella, uudessa pienempi. Vanhoihin iskareihin voi kyllä soveltaa uuden yläpäät kunhan varren paskuudet täsmää, vähän omaa sovellusta ja vot, nimim. kokemusta on
        Jotain tällaista arvelinkin,mutta nou hätä...kokeillaan..
        Tallin täytteet:
        E70 3.0d -09
        E34 540ia -94
        E39 520d -00
        E39 528i M-sport -00
        E60 520i -04
        E30 -86
        E61 520da -09

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Originally posted by nut
          Joo näin on, iskarin varsia on kyllä kahta paksuutta myös vanhemmissa. Toi vanhempi laakeria on mallia yhtenäinen klimppi ts siinä on jousilautanen samassa paketissa kiinteänä kun taas uudempi mallia kasattava eli jousilautanen irtonainen. Tossa vanhemmassa se iso 70 mm muovihattu konehuoneen puolella, uudessa pienempi. Vanhoihin iskareihin voi kyllä soveltaa uuden yläpäät kunhan varren paskuudet täsmää, vähän omaa sovellusta ja vot, nimim. kokemusta on
          Ja ne yläpäät muuttuvat <-07/90, 07/90->09/92, 09/92->

          Eikös se näin mennyt...
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • Kimmo_M
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2003
            • 508
            • Suomi

            #6
            Onko kellään tietoa, että mitä mallia iskarin yläpään pitäis olla kesäkuun 1992 tds touringissa? Iskarin varsi ilmeisesti 14mm, mutta miten se pituus?

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14324
              • Oulu

              #7
              Originally posted by Kimmo_M View Post
              Onko kellään tietoa, että mitä mallia iskarin yläpään pitäis olla kesäkuun 1992 tds touringissa? Iskarin varsi ilmeisesti 14mm, mutta miten se pituus?


              Kuvasta -3 yläpää.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • gangsta
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2004
                • 521
                • Nurmijärvi

                #8
                Lukases tuo > http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=137234

                Comment

                • poke
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 3087

                  #9
                  Originally posted by nut View Post
                  Joo näin on, iskarin varsia on kyllä kahta paksuutta myös vanhemmissa. Toi vanhempi laakeria on mallia yhtenäinen klimppi ts siinä on jousilautanen samassa paketissa kiinteänä kun taas uudempi mallia kasattava eli jousilautanen irtonainen. Tossa vanhemmassa se iso 70 mm muovihattu konehuoneen puolella, uudessa pienempi. Vanhoihin iskareihin voi kyllä soveltaa uuden yläpäät kunhan varren paskuudet täsmää, vähän omaa sovellusta ja vot, nimim. kokemusta on
                  Entä käykö uudemman laakeri vanhemman tilalle korin kiinnikkeiden puolesta?

                  eli jos on 1995 mallista laakeri niin uppooko se 1988 valmistettuun koriin?
                  Kulkineet/projektit:

                  640D F06
                  530iA E39
                  635 CSi E24
                  518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                  1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                  Comment

                  • nut
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 1613
                    • Vaasa/Kauhajoki

                    #10
                    Originally posted by poke View Post
                    Entä käykö uudemman laakeri vanhemman tilalle korin kiinnikkeiden puolesta?

                    eli jos on 1995 mallista laakeri niin uppooko se 1988 valmistettuun koriin?
                    Kyllä käy, samat reiät on korissa.
                    BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

                    Comment

                    • poke
                      BTCF Member
                      • Feb 2005
                      • 3087

                      #11
                      Originally posted by nut View Post
                      Kyllä käy, samat reiät on korissa.
                      ok, kiitos tiedosta.
                      Kulkineet/projektit:

                      640D F06
                      530iA E39
                      635 CSi E24
                      518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                      1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎