eli minulla on e34 bemari, jossa tulee kuskin puolelle pelkkää kuumaa ilmaa. Automaattisen lämmönsäädön letku, joka on jarrutehostimen jossain venttiilissä kiinni, niin on tulpattu. Kun sen letkun laittaa takasi nii kuuluu kun ampiaisia olis jalkatilassa. Alipaineen ääni kuuluu tosi selvästi noista lämpötilaantureista. Missä vika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 lämmintä ilmaa koko ajan kuskin puolelle
Collapse
X
-
Sun bimmeristä on vesiventiilistö sanonut itsensä irti, Ja osa löytyy siitä kuskin puolella kone huoneesta, ihan siitä sulakerasian vierestä, seuraile vesi putkia siihen osaan pitäisi liittyä neljä vesiputkea, osa on helppo irroittaa ja purkaa, katot et onko niiten ventiilien kumiset osat kunnossa, jos on paskana, niin sit on ostettava uus koko ventiilistö. osan hinta 180 euroa noin. Käytettyä EI kannata ostaa, kun niissäkin tulee kuitenkin se sama vika eteen, buimurin perusvikoja e34 korisessa.Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i
-
-
> Ärsyttää ajaa autolla, kun koko ajan puhaltaakuskinpuolen suuttimista kuumaa ilmaa, vaikka lämmönsäätö olis kylmimmällä asennolla, mikä avuksi? Autossani ei ole ilmastointia!!! Olisko niissä lämmönsäätöventtiileissa vikaa? Missä ne sijaitsee?
Kuulostaa tosiaan vesiventtiilin jumittamiselta. Linkin kuvassa osa numero 15. Venttiili sijaitsee konehuoneessa kuskin puolella tuulilasin etupuolella.
> Autossani oli alipaineletku joka on tehostimen letkun lähellä lähes poikki. Otin palan pois välistä ja laitoin takasi kiinni. Tää alipaineletku menee rintapellistä läpi ohjaamoon. Heti sen jälkeen, kun käynnistin auton, niin aloin ihmettelemään surinaa auton sisällä. Huomasin, että kuskinpuoleisesta sisätilanlämpötunnistimesta kuului se surina. Laitoin sormeni siihen lähelle ja se tuntui imevän. Alipaine siis tuli sinne. Kuuluuko tulla näin?
Näin kuuluu olla. Jotta lämpötilantunnistimet saisivat mitattavaa ilmaa, pitää se imeä jalkatilasta tunnistimen saataville.
Comment
-
-
mut ku siitä kuuluu niin iso imuääni ku laittaa sen letkun kiinni, ei se voi olla normaalia. Tuntuis ku olis ampiaisia jalkatilassa. Eikö tuo vaikuta moottorin käyntiin, kun imusarjan alipaine vuotaa ohjaamoon? Meneekö noi letkut noilta tunnistimilta suoraa konehuoneeseen vai onko välillä jotain alipainereleitä ym muita liitoksia, jotka vois vuotaa? apua!!!Bemari sen olla pitää!
Comment
-
-
Sama vika
Sama vika e32 -90:ssä. Ainoa ero, että pelkkää kuumaa pelkääjän puolelle. Mun autossa noi vesiventtiilit on vähän eri näköset....onkohan toiminta kuitenkin sama?
Ja muuteskin, onkohan vika muualla, koska kun käännän kuskin puolen lämpötilansäätöä, niin kuuluu kun joku siellä liikkuu kiinni/auki, mutta pelkääjän puolta kun säätä, niin eipä kuulu mitään.
Comment
-
-
Samoilla linjoilla Kyytsiksen kanssa. Itsellä jumittaa kuuma-asentoon venttiilin kun poikkeaa vaikka tankkaamaan. Ei siis jumita lähtiessä, mutta jos kuumana sammuttaa ja käynnistää niin voi heittää kuumalle.
Sen lisäksi, (vaikka en oo mikään Mode) ei ole mitään järkeä poistella teksteja kun vian saat korjattua. Jälkipolvet eivät löydä täältä neuvoja jos poistellaan tekstejä.
ei näinG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspeSen lisäksi, (vaikka en oo mikään Mode) ei ole mitään järkeä poistella teksteja kun vian saat korjattua. Jälkipolvet eivät löydä täältä neuvoja jos poistellaan tekstejä.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=34473
ei näin
Perkele
http://www.btcf.fi/forum/announcement.php?f=11&a=7
Comment
-
-
Originally posted by ArthurSama vika e32 -90:ssä. Ainoa ero, että pelkkää kuumaa pelkääjän puolelle. Mun autossa noi vesiventtiilit on vähän eri näköset....onkohan toiminta kuitenkin sama?
Ja muuteskin, onkohan vika muualla, koska kun käännän kuskin puolen lämpötilansäätöä, niin kuuluu kun joku siellä liikkuu kiinni/auki, mutta pelkääjän puolta kun säätä, niin eipä kuulu mitään.
Comment
-
Comment