sit ois toi tyhjäkäynti ongelma kylmänä ei humppaa yhtään eikä välillä lämpimänäkään! mut ajon jälkeen alakaa taas udestaan!!
e34 535 Tyhjäkäynti
Collapse
X
-
Ilmasitko kunnolla ja onko nestettä riittävästi?Originally posted by kai keli auto ei puhalla lämmintä kuskin puolelle tyhjäkäynnillä mut kierosta kun laittaa ni heti lämpiää!! vänkärinpuolelle ihan normaalisti toimii ja koneen lämmöt tyhjäkäynnillä normaalit ja kun lähtee ajamaan ni laskee melkein siniselle!! tyhjäkäynti vähän humppaa!!
edit: nesteet vaihdettu tänään!!
Comment
-
kyllä ilmasin ja neste pinnan tarkastin eilen ja nyt aamulla!! tuli tossa mieleen et voisko johtua termostaatista kun pitää olla -10 asteen pakkasella pahvi keulassa jotta kone lämpiää ilman pahvia viisari osottaa pikkasen yli sinisen ajaessa mut tyhjäkäynnillä nostaa vähän ylemmäs!! auto tuotu kesällä saksasta et termariin en ole ite koskenu!!!Originally posted by LekaIlmasitko kunnolla ja onko nestettä riittävästi?
Comment
-
juu eioo tarvinnu kyllä minunkaan ikinä bemariin pahvia laittaa!! minäpä vaihdan termarin.Originally posted by M.A.G.EVaihda termari + vesiventtiilin toiminta kannattaa tarkastaa. Mulla lämmöt nousevat -10 pakkasella aika nopeasti puoleen väliin asteikkoa ja pysyy siinä. Ei sinne keulalle pahvia pitäisi joutua/pidä laittaa.
Comment
-
Ei tosiaan tarvitse pahvia laittaa kovillakaan pakkasilla kun kaikki on kunnossa ja hyvin tarkenee. 92 C termostaatti paikoileen niin rupeaa kabiinissakin lämpö riittämään.Originally posted by kai kjuu eioo tarvinnu kyllä minunkaan ikinä bemariin pahvia laittaa!! minäpä vaihdan termarin.
Comment
-
Mistä noita 92 termareita sais kun tänään tuli vastaan vain 80-85 asteisia?Originally posted by LekaEi tosiaan tarvitse pahvia laittaa kovillakaan pakkasilla kun kaikki on kunnossa ja hyvin tarkenee. 92 C termostaatti paikoileen niin rupeaa kabiinissakin lämpö riittämään.
Comment
-
Tuntuu kovalta joo, on meinaan M50:ssä tuommoinen passeli talvikäytössä... M30 termostaatteja joihin olen luetteloissa törmännyt löytyy 85, 80, 75 ja 71 asteisina. ETK tosiaan tarjoaa M30:iin 80C termostaattia.Originally posted by jappiTuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
Comment
-
elikkä laitanpa itsekkin sellaisen!!Originally posted by jappiTuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
Comment
Comment