Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 535 Tyhjäkäynti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kai k
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 65
    • Nurmes

    e34 535 Tyhjäkäynti

    sit ois toi tyhjäkäynti ongelma kylmänä ei humppaa yhtään eikä välillä lämpimänäkään! mut ajon jälkeen alakaa taas udestaan!!
    Last edited by kai k; 23-12-2005, 20:38.
  • jani1632
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 2243
    • Etelä-pohjanmaa

    #2
    valkoinen siinä mankalle tarkoitetussa johtosarjassa.
    Tallin täytteet:
    E70 3.0d -09
    E34 540ia -94
    E39 520d -00
    E39 528i M-sport -00
    E60 520i -04
    E30 -86
    E61 520da -09

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Originally posted by kai k
      eli auto ei puhalla lämmintä kuskin puolelle tyhjäkäynnillä mut kierosta kun laittaa ni heti lämpiää!! vänkärinpuolelle ihan normaalisti toimii ja koneen lämmöt tyhjäkäynnillä normaalit ja kun lähtee ajamaan ni laskee melkein siniselle!! tyhjäkäynti vähän humppaa!!

      edit: nesteet vaihdettu tänään!!
      Ilmasitko kunnolla ja onko nestettä riittävästi?
      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • kai k
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 65
        • Nurmes

        #4
        Originally posted by Leka
        Ilmasitko kunnolla ja onko nestettä riittävästi?
        kyllä ilmasin ja neste pinnan tarkastin eilen ja nyt aamulla!! tuli tossa mieleen et voisko johtua termostaatista kun pitää olla -10 asteen pakkasella pahvi keulassa jotta kone lämpiää ilman pahvia viisari osottaa pikkasen yli sinisen ajaessa mut tyhjäkäynnillä nostaa vähän ylemmäs!! auto tuotu kesällä saksasta et termariin en ole ite koskenu!!!

        Comment

        • M.A.G.E
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 443

          #5
          Vaihda termari + vesiventtiilin toiminta kannattaa tarkastaa. Mulla lämmöt nousevat -10 pakkasella aika nopeasti puoleen väliin asteikkoa ja pysyy siinä. Ei sinne keulalle pahvia pitäisi joutua/pidä laittaa.

          Comment

          • kai k
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 65
            • Nurmes

            #6
            Originally posted by M.A.G.E
            Vaihda termari + vesiventtiilin toiminta kannattaa tarkastaa. Mulla lämmöt nousevat -10 pakkasella aika nopeasti puoleen väliin asteikkoa ja pysyy siinä. Ei sinne keulalle pahvia pitäisi joutua/pidä laittaa.
            juu eioo tarvinnu kyllä minunkaan ikinä bemariin pahvia laittaa!! minäpä vaihdan termarin.

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by kai k
              juu eioo tarvinnu kyllä minunkaan ikinä bemariin pahvia laittaa!! minäpä vaihdan termarin.
              Ei tosiaan tarvitse pahvia laittaa kovillakaan pakkasilla kun kaikki on kunnossa ja hyvin tarkenee. 92 C termostaatti paikoileen niin rupeaa kabiinissakin lämpö riittämään.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • kai k
                BTCF Member
                • Jan 2005
                • 65
                • Nurmes

                #8
                Originally posted by Leka
                Ei tosiaan tarvitse pahvia laittaa kovillakaan pakkasilla kun kaikki on kunnossa ja hyvin tarkenee. 92 C termostaatti paikoileen niin rupeaa kabiinissakin lämpö riittämään.
                Mistä noita 92 termareita sais kun tänään tuli vastaan vain 80-85 asteisia?

                Comment

                • jappi
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2004
                  • 206

                  #9
                  Tuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by jappi
                    Tuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
                    Tuntuu kovalta joo, on meinaan M50:ssä tuommoinen passeli talvikäytössä... M30 termostaatteja joihin olen luetteloissa törmännyt löytyy 85, 80, 75 ja 71 asteisina. ETK tosiaan tarjoaa M30:iin 80C termostaattia.
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    • kai k
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 65
                      • Nurmes

                      #11
                      Originally posted by jappi
                      Tuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
                      elikkä laitanpa itsekkin sellaisen!!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎