sit ois toi tyhjäkäynti ongelma kylmänä ei humppaa yhtään eikä välillä lämpimänäkään! mut ajon jälkeen alakaa taas udestaan!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 535 Tyhjäkäynti
Collapse
X
-
Originally posted by kai keli auto ei puhalla lämmintä kuskin puolelle tyhjäkäynnillä mut kierosta kun laittaa ni heti lämpiää!! vänkärinpuolelle ihan normaalisti toimii ja koneen lämmöt tyhjäkäynnillä normaalit ja kun lähtee ajamaan ni laskee melkein siniselle!! tyhjäkäynti vähän humppaa!!
edit: nesteet vaihdettu tänään!!
Comment
-
-
Originally posted by LekaIlmasitko kunnolla ja onko nestettä riittävästi?
Comment
-
-
Originally posted by M.A.G.EVaihda termari + vesiventtiilin toiminta kannattaa tarkastaa. Mulla lämmöt nousevat -10 pakkasella aika nopeasti puoleen väliin asteikkoa ja pysyy siinä. Ei sinne keulalle pahvia pitäisi joutua/pidä laittaa.
Comment
-
-
Originally posted by jappiTuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
Comment
-
-
Originally posted by jappiTuntuu kyllä äkkiseltään aika kovalta lukemalta tuo 92 C, kun ETK tarjoaa 80 C. Itse juuri laitoin 82 asteisen, ja lämpömittari on karvanverran päälle puolivälin. Aiemmin mittari ei juurikaan sinisen alueen yläpuolelle ajossa noussut.
Comment
-
Comment