enhän mie löytänyt mitään "tarkasta nämä ostaessa" listaa vaikka nutasin tunnin searchilla ja selasin vanhoja juttuja..
Lähinnä siis nuo 34 koppasen ruosteviat kiinnostaa. Mitkä kohdat kannattaa katsoa autoa ostaessa? Ja tarkennetaan vielä että ainakin nuo ovien listat. Onko se samanlainen vika kuin CRX:ssä, että puoli ovea lahoaa muovin alla ja kaikki on vielä päälisin puolin hyvin, vai lähteekö se lista ensin irti ja sitten ruoste pääsee raiskaamaan ovea?
Toinen juttu, lämppärin kenno. Kuulemma voipi olla rikki/vuotaa? Miksi ja mistä se leviää? E28:sia olen purkanut, 34:seen moinen vaihto taitaa olla samanlainen juttu (osta koppa kaljaa ja pura koko sisusta,).
3. Muut jutut mitä pitää älytä katsoa.
Tärinä ja puslajutut on luettu, M50 sähkömoottoreita ei tarvi sotkea nyt tähän. Auto tulee olemaan manuaali, joten automaagi viatkin voi jättää tästä topikista pois. Mutta jos jotain muuta tulee mieleen, niin kerroppa.
Lisävarusteista vielä..
miten ne teillä toimii? vieläkö ilmastointi kylmentää? lasit nousee? keskuslukko lukitsee ja avaa joka paikan? kattoluukku pelaa eikä vuoda? Tottakai joissain ne on hajalla, mutta noin yleensä ottaen, voiko näiden odottaa vielä toimivan moitteetta?
4. erikoisemmat varusteet.
Miten kauán lukkoperä kestää? Tyhmäkysymys, mutta onko niissä jotain kilsamäärää missä lukon levyt tms ovat varmasti finaalissa? Eli pitääkö voiko niitä jotenkin huoltaa muutenkin kuin ölpät vaihtamalla. Ja onko mitään keino tutkia miten se vielä pelaa? (Kumit katuun ei onnistu talvella, ja lumessa varmaan pitää kuluneempikin lukko?)
Luistonesto. Miten pelaa? rajoittaa vain moottorin tehoa vai toimii yhdessä ABS:n kanssa? Toimiiko yleensäkään vielä 90 alun autoissa vai onko jo iän takia vain tarpeeton sähkövikavaruste?
-tnx
J
Lähinnä siis nuo 34 koppasen ruosteviat kiinnostaa. Mitkä kohdat kannattaa katsoa autoa ostaessa? Ja tarkennetaan vielä että ainakin nuo ovien listat. Onko se samanlainen vika kuin CRX:ssä, että puoli ovea lahoaa muovin alla ja kaikki on vielä päälisin puolin hyvin, vai lähteekö se lista ensin irti ja sitten ruoste pääsee raiskaamaan ovea?
Toinen juttu, lämppärin kenno. Kuulemma voipi olla rikki/vuotaa? Miksi ja mistä se leviää? E28:sia olen purkanut, 34:seen moinen vaihto taitaa olla samanlainen juttu (osta koppa kaljaa ja pura koko sisusta,).
3. Muut jutut mitä pitää älytä katsoa.
Tärinä ja puslajutut on luettu, M50 sähkömoottoreita ei tarvi sotkea nyt tähän. Auto tulee olemaan manuaali, joten automaagi viatkin voi jättää tästä topikista pois. Mutta jos jotain muuta tulee mieleen, niin kerroppa.
Lisävarusteista vielä..
miten ne teillä toimii? vieläkö ilmastointi kylmentää? lasit nousee? keskuslukko lukitsee ja avaa joka paikan? kattoluukku pelaa eikä vuoda? Tottakai joissain ne on hajalla, mutta noin yleensä ottaen, voiko näiden odottaa vielä toimivan moitteetta?
4. erikoisemmat varusteet.
Miten kauán lukkoperä kestää? Tyhmäkysymys, mutta onko niissä jotain kilsamäärää missä lukon levyt tms ovat varmasti finaalissa? Eli pitääkö voiko niitä jotenkin huoltaa muutenkin kuin ölpät vaihtamalla. Ja onko mitään keino tutkia miten se vielä pelaa? (Kumit katuun ei onnistu talvella, ja lumessa varmaan pitää kuluneempikin lukko?)
Luistonesto. Miten pelaa? rajoittaa vain moottorin tehoa vai toimii yhdessä ABS:n kanssa? Toimiiko yleensäkään vielä 90 alun autoissa vai onko jo iän takia vain tarpeeton sähkövikavaruste?
-tnx
J
Comment