Kulutettua kW:a, keskimääräistä kW:a vai maksimaalista kW kohden?
t.Ville
käytännössä katsoen maksimaalista. mistään ei tiedä monta kilowattia on normaalissa ajossa milloinkin käytössä.
esim. joku 1,3 korolla, jos kenkii, vie samanverran kun 325 bemu, muttei anna bensankulutukselle MITÄÄN vastinetta. tähän tyylisuuntaan asiaa pitäisi katsoa.
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
esim. joku 1,3 korolla, jos kenkii, vie samanverran kun 325 bemu, muttei anna bensankulutukselle MITÄÄN vastinetta. tähän tyylisuuntaan asiaa pitäisi katsoa.
Tuo asia oli silloin mielessä kun meidän bemarin ostopäätös tehtiin
Niin, oikeasti kulutushan kuuluu ilmoittaa muodossa g/kWh.
Mutta on aivan totta että jos 1.6 Corolla vie 6l/100km, niin 540i saa viedä 50l/100. On se sen verran mukavampaa kyytiä. Onko havaintoa/kuulopuheita noista M60 koneitten sylinterisyöpymistä, eli onko Saksan malleissa ollut nicasil pinnoitteen kulumista, ohivuotoja,öljynsyöntiä ym? Ongelmahan esiintyy korkearikkisillä bensoilla ajettaessa, mutta mistä sitä tietää millä puolalaisilla bensoilla esim rajan lähellä asuvat ovat ajaneet.
Niin, oikeasti kulutushan kuuluu ilmoittaa muodossa g/kWh.
Mutta on aivan totta että jos 1.6 Corolla vie 6l/100km, niin 540i saa viedä 50l/100. On se sen verran mukavampaa kyytiä. Onko havaintoa/kuulopuheita noista M60 koneitten sylinterisyöpymistä, eli onko Saksan malleissa ollut nicasil pinnoitteen kulumista, ohivuotoja,öljynsyöntiä ym? Ongelmahan esiintyy korkearikkisillä bensoilla ajettaessa, mutta mistä sitä tietää millä puolalaisilla bensoilla esim rajan lähellä asuvat ovat ajaneet.
Hyvin harvinaisia ovat nuo nikasil ongelmat euroopassa. Asiaa joskus surffailin eikä mielestäni tullut muualla vastaan kuin jenkeissä.
Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Neljästä reijästä tulee savua.. Ja pyörän annoin vaihdossa ilmeisesti sinulle.
Jep Jep. Ootkos laittanu ton säteilylämmittimen siihen onko hyvä, tai siis länpiääkö?
Mulla on toi kulutus näillä keleillä vähän muuta kun 9 litraa tosin suht lyhyttä ajoa, muutama päivä sitten nollasin kulutusmittarin ja taitaa siinä jotain 22 keskikulutus nyt olla...No 80 kilsaa ajettu ja puol tankkia menny, tosin "vähän" käytelly tyhjäkäyntiä.
Jep Jep. Ootkos laittanu ton säteilylämmittimen siihen onko hyvä, tai siis länpiääkö?
Mulla on toi kulutus näillä keleillä vähän muuta kun 9 litraa tosin suht lyhyttä ajoa, muutama päivä sitten nollasin kulutusmittarin ja taitaa siinä jotain 22 keskikulutus nyt olla...No 80 kilsaa ajettu ja puol tankkia menny, tosin "vähän" käytelly tyhjäkäyntiä.
En oo laittanut mitään lämmitintä. Jos vaikka Webaston ensitalveksi laittais, jos auto niin kauaa on. Tyytyväinen kyllä olen siihen ollu. Ja hyvin on toiminut.
Kävin just käynnistää autoa ku viikon seissy pihalla. Hyvin lähti käymään.
Juu, kyllä kulutus voi olla hieman toista luokkaa. 22l näytti aiemmin ku oli hieman pakkasta ja käytteli suurimmaksi osaksi tyhjäkäyntiä.
Paljon oot saanu menemään. Omassa (540) näillä keleillä näyttä 14L/100km. Tosin ei paljonkaan tyhjäkäynti.
Mulla toi säteiliä paikallaan, ei se näin kylmillä nyt -29 ja tuullee ole tavallisen loki-lämppärin veroinen mutta autaa.
paljonkos teitin 540:illä oli ajettu ostohetkellä? Tuntuu että Saksassa alle 200tkm ajettu 540 on harvinaisuus, 530:ä kyllä löytyy. Sitten on aina muutama 93 mallinen 540 jolla on ajettu joku 70tkm...ja hinta samaa tasoa 260tkm ajettujen kanssa, tyhmä myyjä vai nolla pois mittarista...
ja mitä tuollaisella ajaa enne isoa remonttia, jos menee 350tkm niin sittenhän 200 ajetussa on vielä 150 edessä, eli mun ajoilla 15 vuotta.
paljonkos teitin 540:illä oli ajettu ostohetkellä? Tuntuu että Saksassa alle 200tkm ajettu 540 on harvinaisuus, 530:ä kyllä löytyy. Sitten on aina muutama 93 mallinen 540 jolla on ajettu joku 70tkm...ja hinta samaa tasoa 260tkm ajettujen kanssa, tyhmä myyjä vai nolla pois mittarista...
ja mitä tuollaisella ajaa enne isoa remonttia, jos menee 350tkm niin sittenhän 200 ajetussa on vielä 150 edessä, eli mun ajoilla 15 vuotta.
163tkm ajettu -93
138tkm ajettu -93
ja 164 ajettu -94 eli kolmas 540 menossa eikä missään ole vikoja ollu.
Comment