Huomasin tuossa erikoisen onkelman:
Auto oli just melkeinpä täydellisessä koneremontissa ja alipainepumppu olis vielä pitäny vaihtaa, ku se oli kuulemma aika lailla finaalissa, mut sitä ei tuohon hätään nyt saatu hommattua. No sieltä korjaamolta kotiin ajaessa huomasin, että tehot tippuu aina kiihdytyksen jälkeen. Ihan niinkuin turbo tippuis pois pelistä tai jotain..? Sit ku nostaa jalan kaasulta 1-2s ajaksi ja taas painaa kaasua, niin tehot palaa taas kiihdytyksen ajaksi ja kun lopettaa kiihdytyksen niin tehot häviää...
Tehoja on silleen, että 120km/h vauhdissa motarilla hyytyy 100km/h vauhtiin loivissa ylämäissä... Pienemmillä vauhdeillä jaksaa vähä paremmin mennä mäet.
Elikkäs missä mättää? Onko kokemuksia?
Auto oli just melkeinpä täydellisessä koneremontissa ja alipainepumppu olis vielä pitäny vaihtaa, ku se oli kuulemma aika lailla finaalissa, mut sitä ei tuohon hätään nyt saatu hommattua. No sieltä korjaamolta kotiin ajaessa huomasin, että tehot tippuu aina kiihdytyksen jälkeen. Ihan niinkuin turbo tippuis pois pelistä tai jotain..? Sit ku nostaa jalan kaasulta 1-2s ajaksi ja taas painaa kaasua, niin tehot palaa taas kiihdytyksen ajaksi ja kun lopettaa kiihdytyksen niin tehot häviää...
Tehoja on silleen, että 120km/h vauhdissa motarilla hyytyy 100km/h vauhtiin loivissa ylämäissä... Pienemmillä vauhdeillä jaksaa vähä paremmin mennä mäet.
Elikkäs missä mättää? Onko kokemuksia?
Comment