Söötsi ei toimi minulla vieläkään, joten...
Muistaako kukaan ulkoa, mikä on M50B25 bensaletkun sisähalkaisija ? Etenkin se, mikä tulee jostain ja menee koneen etupäähän siihen kiinni siihen "jakotukkiin" (Injection tube ETK:ssa) jossa on suuttimet kiinni. Oisko se 6 mm ?
Se letkun liitos nimittäin kylmillä keleillä vähän tihkuttaa gasoa ja kiristys on vedetty jo ihan tappiin. Alkuperäinen letku (juuri onnistuneesti asennetun ETK:n price listin mukaan) maksaa 30€, metritavara on takuulla vähän toisissa hinnoissa... Ajattelin vaihtaa koko letkun enkä perinteisesti parantaa rispaantunutta päätä letkua lyhentämällä.
Ei mutta hetkonen... ETK näyttää, että sehän olis metalliputkea ja liitoskohdassa vain pikku pätkä kumiletkua. Oisko sitten joku vaihtanut koko matkalle letkuksi. Mutta eipä se muuta varsinaisen kysymyksen asettelua.
Edellinen E30 nimittäin paloi pahasti kun alkoi vuotaa vastaavasta paikasta...
Edit: on ollu niin v...n kylmä, että ei ole kyennyt mittaamalla selvittämään asiaa...
Muistaako kukaan ulkoa, mikä on M50B25 bensaletkun sisähalkaisija ? Etenkin se, mikä tulee jostain ja menee koneen etupäähän siihen kiinni siihen "jakotukkiin" (Injection tube ETK:ssa) jossa on suuttimet kiinni. Oisko se 6 mm ?
Se letkun liitos nimittäin kylmillä keleillä vähän tihkuttaa gasoa ja kiristys on vedetty jo ihan tappiin. Alkuperäinen letku (juuri onnistuneesti asennetun ETK:n price listin mukaan) maksaa 30€, metritavara on takuulla vähän toisissa hinnoissa... Ajattelin vaihtaa koko letkun enkä perinteisesti parantaa rispaantunutta päätä letkua lyhentämällä.
Ei mutta hetkonen... ETK näyttää, että sehän olis metalliputkea ja liitoskohdassa vain pikku pätkä kumiletkua. Oisko sitten joku vaihtanut koko matkalle letkuksi. Mutta eipä se muuta varsinaisen kysymyksen asettelua.
Edellinen E30 nimittäin paloi pahasti kun alkoi vuotaa vastaavasta paikasta...
Edit: on ollu niin v...n kylmä, että ei ole kyennyt mittaamalla selvittämään asiaa...
Comment