Kun ei ole tullut kurkattua kuin E30 ja E34 pellin alle, niin tässä kohtaa paha aukko.
Eli, mikä E39 moottorivaihtoehdoista on lähinnä (fyysiseltä kooltaan, kiinnikkeiltään jne) E34:ssä ollutta M50B25 pataa ? Onko se M52B25 ? Mikähän mahtaa olla noiden mallien raideleveyksien ero ?
Joku kuitenkin ihmettelee, että miksi. Tuli mieleen vaan huima idea, että voisiko olla mahdollista istuttaa E34:n iX-tekniikka E39:iin.
Tuo kolmenelkku ei ole ikuinen ja ennenkuin X5 tms. on meikäläisen hintahaarukassa ehtii vettä virrata Nevassa aika paljon. Tuolla tapaa voisi joskus tehdä mukavasti päivitetyn nelivetoversion.
Keulassa menis vaihtoon melkein kaikki, perää tuskin tarvitsisi vaihtaa.
Sanoisin, että pahin juttu tossa olis ihan takuulla sen apurunkohässäkän sovittaminen alle. Ja varmasti monen monta muutakin asiaa mietittävänä, unohtamatta katsastusviranomaista...
Luultavasti susi idea jo syntyessään, pälkähtipä vaan mieleen.
Eli, mikä E39 moottorivaihtoehdoista on lähinnä (fyysiseltä kooltaan, kiinnikkeiltään jne) E34:ssä ollutta M50B25 pataa ? Onko se M52B25 ? Mikähän mahtaa olla noiden mallien raideleveyksien ero ?
Joku kuitenkin ihmettelee, että miksi. Tuli mieleen vaan huima idea, että voisiko olla mahdollista istuttaa E34:n iX-tekniikka E39:iin.
Tuo kolmenelkku ei ole ikuinen ja ennenkuin X5 tms. on meikäläisen hintahaarukassa ehtii vettä virrata Nevassa aika paljon. Tuolla tapaa voisi joskus tehdä mukavasti päivitetyn nelivetoversion.
Keulassa menis vaihtoon melkein kaikki, perää tuskin tarvitsisi vaihtaa.
Sanoisin, että pahin juttu tossa olis ihan takuulla sen apurunkohässäkän sovittaminen alle. Ja varmasti monen monta muutakin asiaa mietittävänä, unohtamatta katsastusviranomaista...
Luultavasti susi idea jo syntyessään, pälkähtipä vaan mieleen.
Comment