Siitäasti kun toi auto on mulla ollut on siinä ollut öljytasoanturissa jotain häikkää, käytännössä aina kun lähtee ajamaan kongi kilkuttelee oil level sensorista tai engine oil low, vaikka öljyä varmasti on tarpeeksi.
Tutkin senverran että löysin johdosta katkoksen ja korjasin sen kuntoon kesällä mutta ei se herjailu siitä paljon parantunut.
Tuntuu että kun auto seisoo ihan paikallaan se usein hyväksyy öljymäärän, sittenkun auto liikahtaa metrinkin parkista niin KLING kongi kilahtaa.
Nytten olen miettinyt seuraavanlaisia vaihtoehtoja;
1.
joko ostaa jostain käytetty anturi (ovat vaan kivenalla) tarjoa jos löytyy..
2.
Huijata check controllia jotenkin että se saisi kokoajan täyden öljymäärän vastaavaa vastusarvoa anturin liittimestä koska tikusta öljyn voi tarkastaa ja toi moottori ei kuluta sitä.
Ongelma vaan on siinä että auto sammuksissa ja käynnissä on erilainen mittaustapa ja eri vastusarvo.. bentleyn raamatun mukaan.
Hyviä vinkkejä / neuvoja otetaan vastaan.
Tutkin senverran että löysin johdosta katkoksen ja korjasin sen kuntoon kesällä mutta ei se herjailu siitä paljon parantunut.
Tuntuu että kun auto seisoo ihan paikallaan se usein hyväksyy öljymäärän, sittenkun auto liikahtaa metrinkin parkista niin KLING kongi kilahtaa.
Nytten olen miettinyt seuraavanlaisia vaihtoehtoja;
1.
joko ostaa jostain käytetty anturi (ovat vaan kivenalla) tarjoa jos löytyy..
2.
Huijata check controllia jotenkin että se saisi kokoajan täyden öljymäärän vastaavaa vastusarvoa anturin liittimestä koska tikusta öljyn voi tarkastaa ja toi moottori ei kuluta sitä.
Ongelma vaan on siinä että auto sammuksissa ja käynnissä on erilainen mittaustapa ja eri vastusarvo.. bentleyn raamatun mukaan.
Hyviä vinkkejä / neuvoja otetaan vastaan.
Comment