Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 TDS syötöt ym. kutittelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pöhinä
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 39
    • Oslo

    #16
    No hyvin kävi... kahdesta kohtaa halki. uusi kansi oli väränlainen. Oli 6mm ohjurit ja mulla on 7mm venttiilinvarret, jotka pitäs vaihtaa tosta vanhasta kannesta uuteen... Rupes vähä riapoo.. Tilasin sit Kouvolan moottorikoneistamo oy:stä UUDEN (helt ny) kannen oikeankokoisilla ohjureilla... 1200€ toi "väärä" makso 700€ (ajettu 300tkm tai jotai). Onneks saan viedä sen takas ja saan rahatki...Eipä tuo 500€ erotus tunnu hirveesti, ku tulee kuitenki semmonen 3000€ laskua Tammer-Dieselistä (sis.kannen) ainut positiivinen asia oli että kampiakseli oli suora. Pelkäsin vähän et ois voinu olla kiero, ku pari kertaa startti jumi, ku oli niin paljo vettä sylinterissä... Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääki... Nyt sit taas ootellaan puoltoista viikkoo...

    Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas... eli eräällä autopurkaamolla tuossa rauhankylässä lähellä turkua en enää asioi. niillä ei ollu kuulemma yhtään oikeanlaista kantta, mutta kuitenki 5! kokonaista ehjää konetta! Niissä se kansi oli sit vissiin valettu kiinni... Jää kuulemma lohko myymättä jos ruuvaa kannen pois...no, nyt jäi kaikki myymättä! Liiketoimintaa...?! oppii s..tana!

    Comment

    • Tom1s
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 669
      • .

      #17
      Originally posted by pöhinä
      No hyvin kävi... kahdesta kohtaa halki. uusi kansi oli väränlainen. Oli 6mm ohjurit ja mulla on 7mm venttiilinvarret, jotka pitäs vaihtaa tosta vanhasta kannesta uuteen...

      Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas... eli eräällä autopurkaamolla tuossa rauhankylässä lähellä turkua en enää asioi. niillä ei ollu kuulemma yhtään oikeanlaista kantta, mutta kuitenki 5! kokonaista ehjää konetta! Niissä se kansi oli sit vissiin valettu kiinni... Jää kuulemma lohko myymättä jos ruuvaa kannen pois...no, nyt jäi kaikki myymättä! Liiketoimintaa...?! oppii s..tana!

      Onko tietoa onko tuo ohjurien erillaisuus suoraan verrannollinen vuosimalliin?
      Eli minkäikänen kone ja se väärä kansi ?

      Mikäli puhumme samasta purkamosta niin jätin sen kauan sitten jo laskuista pois kun yrittivät myydä homeista puolinahkasisustaa "ehjän" hinnalla.
      F31 328i M-Sport

      Comment

      • pöhinä
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 39
        • Oslo

        #18
        Ei oo ihan satavarmaa tietoa, että onko vuosimallista riippuvainen tuo ohjureiden koko, mut luulen että ohjurit on vaihtuu eri kokoisiin samalla ku kanteen on tehty materiaalimuutoksia. eli jossain -98 tietämillä vaihtus myös nuo ohjurit? Kertokaa joku jolla on parempaa tietoo...

        Comment

        • pöhinä
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 39
          • Oslo

          #19
          No niin sain vihdoin viimein kärryn takas. Nyt käy ja kukkuu, vaikka oli ensin vähän onkelmia, ku ei nostanu ahtoja yhtään. No vika löyty, asentaja oli laittanu alipaineletkun ja ja ahtopainenn tunnistimen letkun(ylipaine) ristiin = Hukkaportti ammollaan koko ajan. No , mitä peenistä..eiku pienistä! Lasku vaan meinas itkettää 3140€ kiva... no eipä tartte taas vähään aikaan miettiä, että minkä takia tekee töitä.

          Comment

          • Bemari E36
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 201
            • Lapinlahti

            #20
            nämä tuntuvat olevan aikaslailla herkkiä kansia särkemään....
            Mulla oli koneremontti tossa talvella ja lasku oli hiukan yli 4000€...
            Tämäkin saatiin aikaseks syöttöjen nostolla ja vakio turbolla. Saa mun puolesta kulkea nyt vakiona, ja MP on se jolla ajetaan sitte kovemmin
            E270 CDI, Oldsmobile Delta 88 350cid.
            Ex E39 530D, Ex. E36 325 TDS Touringhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21868
            X määrä mielenhäiriöitä...

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2433
              • Kouvola

              #21
              alkaa pelottamaan. itse en ainakaan sijoita -94 malliseen "halpaan" autoon tommosia summia, ennemmin hinaa sen kaatopaikalle, ja ostaa samaan rahaan uuden.
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • Ondalf
                Newbiemmer
                • Apr 2006
                • 2

                #22
                Aattelin vaan vähän mainostella, notta jos tiisselin laittaminen kiinnostaa ja kysymyksiä pukkaa, niin tervetuloa www.holysmoke.fi -foorumille. Sieltä, jos jostain löytyy vähemmän ja enemmän tietävää sakkia, nottei tollasia kannenvaihtoja tarvihtis tehhä välttämäti enempää

                Eikös täälläkin joku henkilö tapellu niiden kannentiivisteiden kanssa aika ahkerasti. Ei vissiin kestänyt mitkään, kun lähenneltiin BMW ST-rajaa...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎