Paljon tota 535i -89.vm kannattas madaltaa, että ois vielä suht koht pehmeä ajaa...? vanteet on Dezent S 18" Renkaat 225\40 18" ja mitkä ois sit hyvät jouset hinta\laatu suhteeltaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 Madalluksesta
Collapse
X
-
BMW 5-er (E34) - madallus 60/40
399€
BMW 5-er (E34) - madallus 75/40
409€
itse olen katsellut nuota mutta onkohan tuo 75/40 jo liian matala ja olisiko nuo nyt varmasti sopivat minun autooni (e34 m20b25 vm-89)Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89
-
-
Originally posted by Oizohttp://www.kitupiikki.net/productdescription1352.aspx
BMW 5-er (E34) - madallus 60/40
399€
BMW 5-er (E34) - madallus 75/40
409€
itse olen katsellut nuota mutta onkohan tuo 75/40 jo liian matala ja olisiko nuo nyt varmasti sopivat minun autooni (e34 m20b25 vm-89)
Comment
-
-
Originally posted by LarpaPaljon tota 535i -89.vm kannattas madaltaa, että ois vielä suht koht pehmeä ajaa...? vanteet on Dezent S 18" Renkaat 225\40 18" ja mitkä ois sit hyvät jouset hinta\laatu suhteeltaan?
Comment
-
-
Originally posted by SatuliOlen kanssa etsiskellyt alustasarjaa e34 bemuun, tosin vain 2.5 koneella. Oisko muita suositeltavia (kohtuuhintaisa) satseja, kuin tuo Kitupiikin? Olen vaan kuullut, että kaikki ei oo ihan ollut tyytyväisiä ko. alustasarjaan...
lyhyesti omien kokemusten ja täältä/muualta luetun/kuullun perusteella voisin väittää, että näissä halvemmissa seteissä tuo FK on ihan harkinnan arvoinen alusta. toki muitakin löytyy.
Comment
-
-
-
Originally posted by Oizohttp://www.kitupiikki.net/productdescription1352.aspx
BMW 5-er (E34) - madallus 60/40
399€
http://www.kitupiikki.net/productdescription1353.aspx
BMW 5-er (E34) - madallus 75/40
409€
itse olen katsellut nuota mutta onkohan tuo 75/40 jo liian matala ja olisiko nuo nyt varmasti sopivat minun autooni (e34 m20b25 vm-89)E39 523i Sedan
ex: E36 328i Coupe M-Sport
Comment
-
-
Niin jos vielä tuosta FK:n sarjoista ja e34:n painoeroista. Nuo FK:n sarjat ovat kaikki samat 520i 12v - 535i? Koneilla on totisesti painoeroa ja lisäksi esmes AC nostaa keulan painoa. Toisaalta itselläni olisi 520i 24v:ssa akku keulalla joka varmasti nostaa 20 kg painoa.
Siis laadullisesti ei olla vertaamassa H&R/Bilstein - yhdistelmään, mutta hintaeroa on 235€(jouset)+2*170€(etuiskarit)+2*100€(takaiskarit )=775€-409€=366€ FK:n setin eduksi. Toisaalta jos laittais vain eteen Bilsteinit niin hintaeroa olisi 166€....
Onko noissa sarjoissa TUV-todistus, että madaltaa vain 40 mm? Ainiin, mutta ei tarvinnut olla -95 vanhemmissa todistusta vaan riittää, että maavaraa on 80 mm?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Kertokaas nyt kuinka mun käy jos laitan tohon raktoriin (kuva alhaalla linkissäH&R -40/10 mm jouset (vai paljonko se nyt olikaan). Kun takana on et 8 ja rengas 245/45 9x16"-vanteella. Isossa töyssyssä otti rengas kerran kiinni kaareen. Perusasennossa kaaren ja renkaan välillä on noin 30 mm ja renkaan ulkoreuna on melkein kaaren alla joten takaa ei sovi madaltaa mitään 40 mm:ä tai ottaa kiinni kokoajan.
Vakiotakajousilla tuntuu keinuvan vaunu aika rankasti. Onko tollaset H&R:n takajouset jäykemmät kuin vanhat orggikset? Kaiken järjen mukaan pitäisi olla. Tuleeko mulla kaaren osuminen lisääntymään vai pysymään samana vai jopa vähentymään? Kaarien rullaus ei kiinnosta.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Mistä H&R:n -35/10 mm jouset halvimmalla? KL:ssä nykyään kuulemma 250€ eikä alennusta vaikka olisi klubilainen. eBayssakin taisi olla 210€ + kulut.
Mitä muita sarjoja on jotka madaltaa takaa korkeintaan 20 mm? On tossa sigun autossa takana et niin pieni, ettei saa enempää madaltaa. Kuitenkin vähän pitäisiVaikee asiakas
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment