Originally posted by Cell
Autolla jonka systeemit toimii:
Rullat kylmällä:
Keskimmäinen - kumpi tahansa laitimmainen : 7V
Keskimmäinen - apuvirtanapa: 0V
kumpitahansa laitimmainen - apuvirtanapa: -7V
Rullat kuumalla:
Keskimmäinen - kumpi tahansa laitimmainen : 0V
Keskimmäinen - apuvirtanapa: -14V
kumpitahansa laitimmainen - apuvirtanapa: -14V
Viallisella autolla:
Rullat kylmällä:
Keskimmäinen - kumpi tahansa laitimmainen : 14V
Keskimmäinen - apuvirtanapa: 0V
kumpitahansa laitimmainen - apuvirtanapa: -14V
Rullat kuumalla:
Keskimmäinen - kumpi tahansa laitimmainen : 0V
Keskimmäinen - apuvirtanapa: -14V
kumpitahansa laitimmainen - apuvirtanapa: -14V
Näyttäisi siltä, että viallisessa tulee rullien ollessa kylmällä jotenkin liikaa jännite-eroa... Näyttäisi, että noin 22C asetuksella viallisessa systeemissä tulisi sama jännite-ero vesiventtiileille kuin ehjässä 16C asetuksella.
Comment