Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M5 3.8 Lämmöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenutappi
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 69
    • Nurmijärvi

    E34 M5 3.8 Lämmöt

    Missäs siis vika kun tyhjäkäynnillä nostaa lämpöjä aikalailla, vesikierto on pumppua, termaria, syylaria, lohkoa ja kantta myöten kunnossa.. Samoin puristuspaineet on kohdallaan eikä öljyä vedessä eikä vettä öljyssä?

    Jos joku osais kertoa sellasen henkilön kuka noita on enemmänki tutkinu/ räjäyttäny niin olisin kyllä kiitollinen (Ja mielellään vaikka pääkaupunkiseudun nurkilta)

    Onko muuten kellään M-Sportin nokista ja bokseista kokemuksia kys. laitteessa?
    BMW M5 -92
  • Carman
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 676
    • Vilppula

    #2
    Onko visko varmasti kunnossa?

    Comment

    • Kolme2viis
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 93

      #3
      Ettei vaan ois ilmaa jäähytysjärjestelmässä??

      Comment

      • Esko
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 11680
        • Kouvola

        #4
        jos uusia neniä kaipailet femmaan niin suosittelisin kääntymään schrickin leirin suuntaan...ei ole ehkä halvimmasta päästä mutta homma toimii!

        Entäs tuulettimen toiminta? Pysyykö lämmöt kurissa edes vaikka säädät lämppärin täysille?

        Comment

        • GANTZU 535i
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 815
          • 00720 Helsinki

          #5
          Tarkasta onko syyläriltä menevä ylivuotoletku auki paisuntasäiliöön asti!
          On meinaan milllin kokoinen reikä ylivuotoletkusta p:säiliöön, jos pienikin roska messissä, neste ei kierrä.
          -Official member of BTCF-Sauna team-
          -KUOPION PUTKIMIEHET - team

          Comment

          • tenutappi
            Bimmer Rookie
            • Apr 2004
            • 69
            • Nurmijärvi

            #6
            Lämpö

            Kiitoksia neuvoista!
            Pata menee purkuun kunhan löydetään ehjät takajouset leimasedän mieliks..
            Vuotaa tod. näk. niin ettei vaikuta puristuspaineeseen mut tuottaa painetta?.. Hieno peli..

            Jos muuten sattuu olemaan haaleat tummennuskalvot etulaseis ni FIA-leimattuna särkymiskalvona menee läpi, se kun on tieliikennelaissa sallittua käyttää, tai ainakin inssi on ihan moilasena kun niin kerrotaan..
            BMW M5 -92

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by GANTZU 535i
              Tarkasta onko syyläriltä menevä ylivuotoletku auki paisuntasäiliöön asti!
              On meinaan milllin kokoinen reikä ylivuotoletkusta p:säiliöön, jos pienikin roska messissä, neste ei kierrä.
              Pienempikin... Tunnettu lämpö-ongelmien aiheuttaja kaikissa E34:ssa joissa paisari on rintapellissä. Jos ajossa ei lämmöt nouse niin rikkinäinen visko on mitä todennäköisimmin syypää.

              Tuolla tavalla pitäisi paisarille tulla nestettä kun kaikki on kunnossa:

              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎