Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 pari probleemaa..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomba87
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 4029
    • Imatra

    E34 pari probleemaa..

    Ihmetystä aiheuttaa 535i:ssä se, kun esimerkiksi risteykseen tulee ja heittää vapaalle ja jarruttaa, tyhjäkäynti putoaa aivan minimiin(joku 100-300rpm), joskus jopa sammuu. Vauhdissa kun heittää vapaalle/kytkimen pohjaan niin kierrokset laskee normaalisti suoraan tyhjäkäyntikierroksille. Eli kiekat tippuu ainoastaan samalla kun vauhti hidastuu. Muutenkin tyhjäkäynti on melko alhainen, joku 600-700 kierrosta. Mikäköhän tuon aiheuttaa? muuten kone kehrää hyvin.

    Toinen on kun tuo tuulilasi fuskaa niin pirusti, konepesussa tippui housunlahkeelle vettä lasin yläkulmasta Ja lasin alalaidasta kuulu karsea ulina yli 80km/h vauhdissa. Ei huvittaisi alkaa lasia vaihtamaan kun on niin hyväkuntoinen, eli mikä neuvoksi? ei viittis mitään sikafleksiä alkaa levittää lasin reunoille..

    Ainiin ja vielä jotain auto ravistaa paikatkin hampaista kun jarruttaa yli 60km/h vauhdista, edestä oikealta kuuluu kolinaa samalla. Levyt on suorat, molemmille puolille on vaihdettu koiranluut, ja toiselle puolelle alatukivarsi. Onko se nyt se reaktiotanko tjsp. mikä tuon aiheuttaa? tai sen puslat.
    Luukku auki ja risut kyytiin
  • an13
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 260

    #2
    Originally posted by Tomba87
    Ihmetystä aiheuttaa 535i:ssä se, kun esimerkiksi risteykseen tulee ja heittää vapaalle ja jarruttaa, tyhjäkäynti putoaa aivan minimiin(joku 100-300rpm), joskus jopa sammuu.
    Imuilmavuodot voisi etsiä suihkuttelemalla starttisprayta lähelle letkuja ja imusarjaa ja seurata nouseeko kierrokset. Tyhjäkäyntiventtiilin toiminnan voisi testata ja kaasunasentotunnistimen mitata että meneekö se tyhjäkäyntiasentoon
    ex-535iA E34

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎