Ihmetystä aiheuttaa 535i:ssä se, kun esimerkiksi risteykseen tulee ja heittää vapaalle ja jarruttaa, tyhjäkäynti putoaa aivan minimiin(joku 100-300rpm), joskus jopa sammuu. Vauhdissa kun heittää vapaalle/kytkimen pohjaan niin kierrokset laskee normaalisti suoraan tyhjäkäyntikierroksille. Eli kiekat tippuu ainoastaan samalla kun vauhti hidastuu. Muutenkin tyhjäkäynti on melko alhainen, joku 600-700 kierrosta. Mikäköhän tuon aiheuttaa? muuten kone kehrää hyvin.
Toinen on kun tuo tuulilasi fuskaa niin pirusti, konepesussa tippui housunlahkeelle vettä lasin yläkulmasta Ja lasin alalaidasta kuulu karsea ulina yli 80km/h vauhdissa. Ei huvittaisi alkaa lasia vaihtamaan kun on niin hyväkuntoinen, eli mikä neuvoksi? ei viittis mitään sikafleksiä alkaa levittää lasin reunoille..
Ainiin ja vielä jotain auto ravistaa paikatkin hampaista kun jarruttaa yli 60km/h vauhdista, edestä oikealta kuuluu kolinaa samalla. Levyt on suorat, molemmille puolille on vaihdettu koiranluut, ja toiselle puolelle alatukivarsi. Onko se nyt se reaktiotanko tjsp. mikä tuon aiheuttaa? tai sen puslat.
Toinen on kun tuo tuulilasi fuskaa niin pirusti, konepesussa tippui housunlahkeelle vettä lasin yläkulmasta Ja lasin alalaidasta kuulu karsea ulina yli 80km/h vauhdissa. Ei huvittaisi alkaa lasia vaihtamaan kun on niin hyväkuntoinen, eli mikä neuvoksi? ei viittis mitään sikafleksiä alkaa levittää lasin reunoille..
Ainiin ja vielä jotain auto ravistaa paikatkin hampaista kun jarruttaa yli 60km/h vauhdista, edestä oikealta kuuluu kolinaa samalla. Levyt on suorat, molemmille puolille on vaihdettu koiranluut, ja toiselle puolelle alatukivarsi. Onko se nyt se reaktiotanko tjsp. mikä tuon aiheuttaa? tai sen puslat.
Comment