Tourinkini tuli eilen perämällikorjauksesta. Asiallinen tuli, meni pari vanhaakin lommoa samalla kertaa Camaron vakuutuksesta
Mutta, autossa on siis mitä todennäköisimmin orkkis irroitettava vetokoukku. Itse kerran yritin saada sitä irti, mutta avainpesä on syöpynyt ihan pilalle enkä ole varma oliko avainkaan edes sopiva. Anyway, lukko on ihan jumissa ja sen näköinen että on sökö muutenkin.
Noh, korjaamossa olivat saaneet koukun irti. En kyllä tiedä miten. Ongelma on nyt siinä kun eivät saaneet sitä takaisin. Itse en vielä ole ehtinyt tutkia tarkemmin. Uskon kyllä, että olisivat laittaneet jos olisivat saaneet.
Kuvassa on siis tämä tapaus. Tuota mustaa nuppia kääntämällä menee tuo tappi sisään ja koukun saa muljautettua paikalleen ja sitten tappi nupista kääntämällä esiin, näinhän se kaiketi menee. Mitäs jos nappaa pläkkändekkerin käteen ja kylmästi poraa veks koko lukkopesän nupin keskeltä ? Saisiko sillä konstilla nupin lukituksen purettua ? Tuo lukkohan kaiketi vain lukitsee tuon nupin. Itse iso nuppi kyllä vähän liikkuu sen minkä lukko antaa periksi, joten se ei tunnu olevan jumissa.
Ja mikä merkitys on tuolla koukun "selkäpuolella" olevalla piikkimäisellä osalla, joka on about kynsien välissä. Ainakin se näkyy liikkuvan tuon tapin mukana rakenteesta päätellen.
Toinen juttu samaa autoon liittyen. Etupuskuri meni samassa rytäkässä myös vaihtoon ja vanhassa oli siinä keskellä alhaalla ihan oikea ritilä, tässä uudessa on samaa näköä, mutta on umpinainen. Mahtaako olla suurta vaikutusta lämpöihin, nyt ilma menee läpi vain puskurin yläpuolelta... Missä mallissa on tuollainen umpinainen ?
Olisiko joitain vinkkejä ???

Mutta, autossa on siis mitä todennäköisimmin orkkis irroitettava vetokoukku. Itse kerran yritin saada sitä irti, mutta avainpesä on syöpynyt ihan pilalle enkä ole varma oliko avainkaan edes sopiva. Anyway, lukko on ihan jumissa ja sen näköinen että on sökö muutenkin.
Noh, korjaamossa olivat saaneet koukun irti. En kyllä tiedä miten. Ongelma on nyt siinä kun eivät saaneet sitä takaisin. Itse en vielä ole ehtinyt tutkia tarkemmin. Uskon kyllä, että olisivat laittaneet jos olisivat saaneet.
Kuvassa on siis tämä tapaus. Tuota mustaa nuppia kääntämällä menee tuo tappi sisään ja koukun saa muljautettua paikalleen ja sitten tappi nupista kääntämällä esiin, näinhän se kaiketi menee. Mitäs jos nappaa pläkkändekkerin käteen ja kylmästi poraa veks koko lukkopesän nupin keskeltä ? Saisiko sillä konstilla nupin lukituksen purettua ? Tuo lukkohan kaiketi vain lukitsee tuon nupin. Itse iso nuppi kyllä vähän liikkuu sen minkä lukko antaa periksi, joten se ei tunnu olevan jumissa.
Ja mikä merkitys on tuolla koukun "selkäpuolella" olevalla piikkimäisellä osalla, joka on about kynsien välissä. Ainakin se näkyy liikkuvan tuon tapin mukana rakenteesta päätellen.
Toinen juttu samaa autoon liittyen. Etupuskuri meni samassa rytäkässä myös vaihtoon ja vanhassa oli siinä keskellä alhaalla ihan oikea ritilä, tässä uudessa on samaa näköä, mutta on umpinainen. Mahtaako olla suurta vaikutusta lämpöihin, nyt ilma menee läpi vain puskurin yläpuolelta... Missä mallissa on tuollainen umpinainen ?
Olisiko joitain vinkkejä ???
Comment