tervehdys.omistan m5 3.6 tekniikkaisen auton jonka ongelmana on perstuntuva väsähtäminen moottorin lämmetessä. eli kylmänä vääntö ja kiihtyvyys ovat kohdallaan(tiedän ei saisi mutta...), lämmetessä vääntö ja kiihtyvyys heikkenevät huomattavasti. autossa on mikälie lastu ja vapaavirtaussuodin.voisiko efekti
johtua vapaavirtaussuotimesta joka siis oletettavasti imee kohtalaisen lämmintä ilmaa konehuoneesta? st motors (paja espoossa joka rakentaa myös kilpa-autoja)ehdotti vapaavirtaus suotimen eristämistä muusta konetilasta koteloimalla.onko moisesta kenelläkään kokemuksia? auto tällä hetkellä vajaatehoinen
(n 215kw) pistettäisiinkö sekin vvs:n piikkiin? olen myös harkinnut auton varustamista unichipillä kunhan saisi vain ongelman ensin ratkaistua ,toivoisin myös kyseisestä lastusta kokemuksia.ehdottakaa dumatkaa,kertokaa kokemuksia...kiitos ja kumarrus..
johtua vapaavirtaussuotimesta joka siis oletettavasti imee kohtalaisen lämmintä ilmaa konehuoneesta? st motors (paja espoossa joka rakentaa myös kilpa-autoja)ehdotti vapaavirtaus suotimen eristämistä muusta konetilasta koteloimalla.onko moisesta kenelläkään kokemuksia? auto tällä hetkellä vajaatehoinen
![cry](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/bawling.gif)
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Comment