Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m5 ilmastointi huolia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mika M5
    Bimmer Rookie
    • Apr 2006
    • 33
    • Espoo

    e34 m5 ilmastointi huolia

    Siis kyseessä olis tämmönen tapaus et kävin täyttää ilmastoinnin mut paska ei lähe päälle,mut jos tarjoo kakstoist volttii suoraa mangneetti venttiille ni sit lähtee pyörii mut puhaltaa kuumaa jalkoihin.Et missä vika.
  • full
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1214
    • Tampere

    #2
    luultavasti nesteet ei ole vielä lähteny pyörimään kunnolla.. itsellä hieman samaa ongelmaa talven jälkeen ollut mutta nyt kun on pitänyt aina auton käynnissä ollessa tuota päällä niin on pikkuhiljaa alkanut pelaamaan. sulla sitten joku ilmatoinnin rele vai mikä mennyt?
    BMW M535iA -86
    Volvo V90 -18

    Comment

    • ZoMbiE
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2583
      • Lohja, Virkkala

      #3
      Originally posted by full
      luultavasti nesteet ei ole vielä lähteny pyörimään kunnolla.. itsellä hieman samaa ongelmaa talven jälkeen ollut mutta nyt kun on pitänyt aina auton käynnissä ollessa tuota päällä niin on pikkuhiljaa alkanut pelaamaan. sulla sitten joku ilmatoinnin rele vai mikä mennyt?
      Antakaas vinkkiä mistä löytää osia, joita kannattais tarkistaa, kyseessä siis veljen auto,ja ois kiva ennen partyreissua saada toikin hiuka viileemmäks.

      Eli missä sijaitsee kyseinen rele? Oisko mahdollista et vesiventtiilit liittyis tohon ongelmaan? Ja onko ne M5:ssa siinä vasemman iskaritolpan takana? Ainakin siihe menee kauhee kasa letkuja, jotka sen jälkee rintapellistä läpi kabiiniin.

      Joku mode vois siirtää tän tonne ongelmat osioon?

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Kyllä se ilma viilenisi jos ilmastointi toimisi. Sen sijaan tuolla pakko-ohjauksella saa kompuran rikki, jos sieltä on aineet ulkona eikä painekytkin anna systeemin toimia niin ei sitä saisi itse hyppylangalla ajaa. Jos aineet ovat sisällä (vaikka olis täytetty just niin ei se sitä tarkoita että ne siellä pysyisivät) niin sitten ohjauksesta etsimään vikaa.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • ZoMbiE
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 2583
          • Lohja, Virkkala

          #5
          Originally posted by Cell
          Kyllä se ilma viilenisi jos ilmastointi toimisi. Sen sijaan tuolla pakko-ohjauksella saa kompuran rikki, jos sieltä on aineet ulkona eikä painekytkin anna systeemin toimia niin ei sitä saisi itse hyppylangalla ajaa. Jos aineet ovat sisällä (vaikka olis täytetty just niin ei se sitä tarkoita että ne siellä pysyisivät) niin sitten ohjauksesta etsimään vikaa.
          Siis muualle tulee kylmää, paitsi alas. Aineet ovat tallessa, paineanturi pitää tarkistaa seuraavaksi. Onko muita antureita jotka voi olla tossa pimeenä? Ai niin , ja releet ainaki napsuu kun kytkee päälle. Eli siellä on eloa.

          Comment

          • AC-Carsystems
            Bimmer Rookie
            • May 2006
            • 42
            • Vantaa

            #6
            Taitaa olla lämpöläpän säätömottori rikki tai tanko irronnut. Tarkoitan tässä nyt sitä läppää joka ohjaa lämppärinkennosta tulevaa ilmaa.
            J.Tuomi
            www.ac-carsystems.fi

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎