Eli kone S38b38. Ongelmana seuraavaa: kiihdytettäessä täyskaasulla kone puutuu. Osa kaasulla vetoja tuntuu olevan hyvin. Bensankulutus on myös kohtuuttoman kova.
Moottoriin on tehty mm seuraavia muutoksia, kansi virtaavampi, imunokan ajotusta muutettu. Moottorinohjaus on vakio.
Epäilyt ainakin näin ensin kohdistuvat ilmamassamittariin tai kaasuläpänasentotunnistimeen. Muistanko väärin vai oliko tohon ilmamassamittarin testaamiseen joku "kotikonsti" olemassa?
Moottoriin on tehty mm seuraavia muutoksia, kansi virtaavampi, imunokan ajotusta muutettu. Moottorinohjaus on vakio.
Epäilyt ainakin näin ensin kohdistuvat ilmamassamittariin tai kaasuläpänasentotunnistimeen. Muistanko väärin vai oliko tohon ilmamassamittarin testaamiseen joku "kotikonsti" olemassa?



Periaatteessa minun mielestä siellä tapahtuu aina takasin päin virtausta suuntaan tai toiseen jonkun verran? Ja ajattelin jos ilma menee sitten takas päin imukanavassa? Voi kyllä olla mahdotontakin? Niin se sitten sekottas ton koneen tyystin, mutta se bensa sitten menis taas pyttyihin koska tulee niin kovalla paineella?
Comment