Noniin... eli autoon on 6kk sisällä laitettu uudet iskarit ja iskarien yläpäänkumit. Renkaat on tasapainotettu n. kuukausi sitten. Nyt sitten alkoi etupäästä kuulumaan ääntä (auto oli ajostaan 100) ja korjaamolla havaittiin viaksi rikkoutuneet jousien suojakumit (en tiiä oikeeta nimeä). Sitten korjaamolla huomasivat, että tässähän on edessä pätkästyt jouset (edellisen omistajan jäljiltä) eikä sovi kunnolla paikoilleen, tästä johtuen kumitkin oli mennyt rikki. OK, tilattiin sitten samalla uudet jouset ja iskettiin kiinni (Monroet). Sain auton perjantaina huollosta ja tänään ajelin ensimmäistä kertaa kunnolla ympäriinsä. Pompottaa ja täristää etupäästä. Huollossa sanoivat tarkistaneensa aurauskulmatkin remontin jälkeen. Mikä siis vikana? Kallistuksenvakaajan pystytangotkin on tarkistettu ja toinen uudistettu n. 3 viikkoa sitten. Tärinää ei ollut ennen jousien vaihtoa. Mikä tässä nyt on homman nimi... ajatuksia?
Sen verran katselin nyt renkaiden tasapainotuksia ja edessä palikoita oli identtinen määrä identtisessä paikassa, takana paikat olivat hiukan eriävät. Pitääkö niiden olla identtiset?
Nimimerkillä ei enää ikinä ruotsalaiselle nyrkkipajalle
Sen verran katselin nyt renkaiden tasapainotuksia ja edessä palikoita oli identtinen määrä identtisessä paikassa, takana paikat olivat hiukan eriävät. Pitääkö niiden olla identtiset?
Nimimerkillä ei enää ikinä ruotsalaiselle nyrkkipajalle

Comment