eli nyt visan aiheena se uudempi 2.5 litranen, eli 24 venttiili kone.
kysymys 1. onko siinä nokka-akselin käyttö hihnalla vai ketjulla?
kysymys 2. onko runsaasti kansiongelmia? mulle selitettiin että kansia menee kuin jarrupaloja ja että aivan paska kone sen suhteen.
uus kansi maksaa kääpiövaltion kansantuotteen verran.
Tässä vähän selasin tekniikka osiota ja ei sieltä semmoisia kokemuksia löytynyt lainkaan? Onko kellekään sattunut napsahtamaan?
jatkokysymys: jos ei, niin kestääkös koneet muutoin hyvin? (eli jos huolletaan, mutta myös ajetaan. )
kunka paksu lompakko pitää olla, jos meinaa moisen auton pitää ajokunnossa?
kysymys 1. onko siinä nokka-akselin käyttö hihnalla vai ketjulla?
kysymys 2. onko runsaasti kansiongelmia? mulle selitettiin että kansia menee kuin jarrupaloja ja että aivan paska kone sen suhteen.
uus kansi maksaa kääpiövaltion kansantuotteen verran.
Tässä vähän selasin tekniikka osiota ja ei sieltä semmoisia kokemuksia löytynyt lainkaan? Onko kellekään sattunut napsahtamaan?
jatkokysymys: jos ei, niin kestääkös koneet muutoin hyvin? (eli jos huolletaan, mutta myös ajetaan. )
kunka paksu lompakko pitää olla, jos meinaa moisen auton pitää ajokunnossa?
Comment