Miten poistaa e34 check control käytöstä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raputurkki
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 545
    • Suomi

Miten poistaa e34 check control käytöstä?

Joo, haluisin ottaa ton check controlin pois päältä E34:sta, koska se valittaa noista Xenoneista, jotka mulla on nokalla kiinni. Valothan toimii hyvin, mutta check control ei sitä tajua.

Saako check controlia pois päältä esim. poistamalla jonkun sulakkeen, vai meneekö samalla joidenkin muidenkin toimintojen sulake.

Vinkkejä kiitos.
    Last edited by Raputurkki; 18-09-2007, 16:09.
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

Originally posted by Raputurkki View Post
    Joo, haluisin ottaa ton check controlin pois päältä E34:sta katsastuksen ajaksi, koska se valittaa noista Xenoneista, jotka mulla on nokalla kiinni. Valothan toimii hyvin, mutta check control ei sitä tajua.

Mun tietääkseni noi xenonit ei ole ihan lailliset, joten en haluis, että check control vihjailee niiden olemassaolosta ja aiheuttaa katsastajalle valittamisen aihetta.

Saako check controlia pois päältä esim. poistamalla jonkun sulakkeen, vai meneekö samalla joidenkin muidenkin toimintojen sulake.

Vinkkejä kiitos.
    Joko otat sen tietokoneen pois radion vierestä taikka sitten irroitat sulakeboxista löytyvän ohjainyksikön.

Comment

• tagagummi
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 156
      • kännykkä town

Mä olen joskus joutunut virittelemään saman tyyppistä asiaa E30:ssä.
      Siinä ratkaisin homman silloin niin, että otin mankan pois ja ajotietokoneen näytön valon polttimon pois ( kyljestä lähtee piirilevyluiska missä poltin kiinni ). Tekstit näkyy mutta niin himmeenä ettei niit oikeesti nää.

Comment

• Kyytsis
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 3472
        • Helsinki

Mulla ei CC edes herjaa Xenoneista, mutta tuskin katsastusmies siihen edes reagoisi. Se kuitenkin katsoo ne valot, joten jos ei ihan sokea ole niin kyllä ne huomataan.

Itse menin halogeeneilla katsastamaan, nopeahan nuo on vaihtaa.

t.Ville

Comment

• Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11738
          • Kouvola

Originally posted by tagagummi View Post
          Mä olen joskus joutunut virittelemään saman tyyppistä asiaa E30:ssä.
          Siinä ratkaisin homman silloin niin, että otin mankan pois ja ajotietokoneen näytön valon polttimon pois ( kyljestä lähtee piirilevyluiska missä poltin kiinni ). Tekstit näkyy mutta niin himmeenä ettei niit oikeesti nää.
          öööh...mitäköhän hyötyä tosta sitten mahtoi olla? Eihän E30:n ajotietokoneessa mitään sellaista ole joka vaatisi piilottamista

Mutta itse asiaan. Vaihtaisin H1:t takaisin katsastuksen ajaksi nimittäin vaikka CC ei niistä huutelekkaan niin kyllä ne xenonit siellä keulalla erottaa todella helposti
          Vai haluatko käydä jälkitarkastuttamassa auton erikseen sitten ilman niitä xenoneita?

Comment

• Axum
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 4416
            • Kuopio

Laita valot ensin päälle ennen kuin pistät virrat, näin mulla ei ainakaan valita.
            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
            - E39 528ia
            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

Puretaan 520ia -97
            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

Comment

• Raputurkki
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2004
              • 545
              • Suomi

Originally posted by Kyytsis View Post
              Mulla ei CC edes herjaa Xenoneista, mutta tuskin katsastusmies siihen edes reagoisi. Se kuitenkin katsoo ne valot, joten jos ei ihan sokea ole niin kyllä ne huomataan.

Itse menin halogeeneilla katsastamaan, nopeahan nuo on vaihtaa.

t.Ville
              Joo, täytyy varmaan laittaa noi H1:t takasin katsastuksen ajaks. Oon niin laiska, että täyty vaan ottaa selvää kumpi homma on helpompi tehdä. Eihän noiden H1:en takasinlaitto kauaa kestä.

Comment

Working...
              X