Tänään hävis mittarivalot, oikean puolen parkki- ja takavalo ja rekisterikilven valot. Aikaisemmin CC on herjannut "licence plate light"-ilmoitusta, vaikka molemmat polttimot olivat ehjät. Tätä ilmoitusta ei kuitenkaan enää tule. Ajattelin, että vika olis ollu peräkontin johtosarjassa. Tänään tarkistin kaikki sulakkeet, jotka vois aiheuttaa tällaisen vian, mutta vika ei ollut niissä. Onko siis mahdollista, että LKM-boxissa olis vika, esim. kylmäjuotos? Vai kontrolloiko LKM-boxi pelkästään lähi- ja kaukovalojen toimintaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 Sähkövika, LKM-boxissa häikkää?
Collapse
X
-
Kyllä se LKM:n p****le vaan liittyy noihin muihikin kun ajovaloihin jollain tapaa ETM:n mukaan. Kokeile ehjällä modulilla jos on mahdollisuus, LKM:n korjausta FAQ:ssa tässä.
-
-
Itselläni oli myös valojen kanssa ongelmia. Juottelin sitten LKM:n juotoksia uudelleen ympäriinsä, mutta en millään saanut ongelmaa häviämään. Sitten aloin erillisen virtalähteen kanssa naksuttelemaan releitä ja tutkimaan niiden toimintaa. Sieltähän selvisi, että yksi releistä ei ottanut kunnolla kontaktia. Onneksi releet ovat tuolloista avonaista mallia, joten hiukan kontakteja taivuttelemalla releen sai taas toimimaan.
Nyt onkin sitten toiminut taas pari vuotta täysin normaalisti.BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by juuze View PostTänään hävis mittarivalot, oikean puolen parkki- ja takavalo ja rekisterikilven valot. Aikaisemmin CC on herjannut "licence plate light"-ilmoitusta, vaikka molemmat polttimot olivat ehjät. Tätä ilmoitusta ei kuitenkaan enää tule. Ajattelin, että vika olis ollu peräkontin johtosarjassa. Tänään tarkistin kaikki sulakkeet, jotka vois aiheuttaa tällaisen vian, mutta vika ei ollut niissä. Onko siis mahdollista, että LKM-boxissa olis vika, esim. kylmäjuotos? Vai kontrolloiko LKM-boxi pelkästään lähi- ja kaukovalojen toimintaa?BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by _chris_ View PostKun ei onnistunut tuonne FAQ:n puolelle, niin pistän sitten tähän jatkeeksi.
Itselläni oli myös valojen kanssa ongelmia. Juottelin sitten LKM:n juotoksia uudelleen ympäriinsä, mutta en millään saanut ongelmaa häviämään. Sitten aloin erillisen virtalähteen kanssa naksuttelemaan releitä ja tutkimaan niiden toimintaa. Sieltähän selvisi, että yksi releistä ei ottanut kunnolla kontaktia. Onneksi releet ovat tuolloista avonaista mallia, joten hiukan kontakteja taivuttelemalla releen sai taas toimimaan.
Nyt onkin sitten toiminut taas pari vuotta täysin normaalisti.
Comment
-
-
Mulla oli kerran samantapainen vika, eli hävisi mittariston ja kojelaudan valot, toinen parkkivalo pimeenä ja samoiten toinen takavalo. Korjaus: vaihda parkkivalo ja vaihda parkkivalojen sulake. Mulla ainakin pelitti sen jälkeen.Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by Leba View PostMulla oli kerran samantapainen vika, eli hävisi mittariston ja kojelaudan valot, toinen parkkivalo pimeenä ja samoiten toinen takavalo. Korjaus: vaihda parkkivalo ja vaihda parkkivalojen sulake. Mulla ainakin pelitti sen jälkeen.Jussi
F31 320xda & e39 530d Msport
ex e87, e39, e34, e28 & e30
Comment
-
-
Itse itselleni vastaten, sulake nro 5 oli palanut, alkoi parkit toimimaan, mittarivalotkin syttyivät kun aikani heiluttelin johtoja radion takana. Mikä johto oli "syyllinen" sitä en tiedä. Mutta nyt pääsee tuon vehkeen kanssa ainakin katsastukseen.----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
-
Mulla on ollu jo pidemmän aikaa oiken puolen parkkivalo ja takavalo pimeänä. Ensin oli pelkästään takavalo pimeänä ja sitten kun käytin sulaketta irti niin meni myös edestä parkki pimeäksi. Sulakkeelle tulee virtaa ja mut johtojen päähän ei mitä sähkökynällä mittailin. Käytin myös sitä LKM-moduulia auki mut ei mulla siellä mitään releitä ollu...?? Vähän nyt ihmetyttää et missä se vika vois olla... Edittiä-Väärä boxi ollu auki... Löyty ne releet. Toivottavasti niissä on vika...Last edited by 525TurboIC; 21-11-2006, 11:50.
Comment
-
Comment