Autoon siis vaihdettu manuaali automaatin tilalle. Nyt vissiin tarvis liittää jostain jotkut pinnit yhteen, jotta auto starttaisi. Pitääkö liitos tehdä siitä liittimestä(14-napainen), joka tuli automaatti-laatikkoon kiinni? Vaiko jostain muualta. Ja mitkä pinnit? Kuva tietenki helpottais vähän... Ja myöskin pakkivalon anturille pitäis vetää johdot. Kone siis M50B25.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 automaatti manuaaliksi
Collapse
X
-
Hyppyjohto siihen liittimeen, joka tulee normaalisti kiinni automaattikahvaan. Kato sähkökaavioista tai kokeile yleismittarilla mitkä pinnit yhdistyy, kun kahva on asennossa P tai N. (Netistä lueskelin näitä kun vaihdoin omaan peliin manuaalin ja ainakin mulla oli aivan eri liittimet, jotka piti yhdistää, kuin kaksi vuotta tuoreemmassa samanlaisessa) Sama koskee tietty peruutusvaloa, yhdistät laatikon anturin niihin johtoihin, jotka yhdistyy kun keppi on asennossa R.
Edit: laitetaas tähän vielä linkkiä tosta omasta projektista kytkentöineenLast edited by Morkai; 16-11-2006, 13:12.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Searchi auttaa, mutta tässä nopee linkki jos hakusanat on hakusassa.
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_41.htm Tuolla lukee, että pinni 5 maahan CCM:stä. Ootko poistanu ton automaattivaihteiston ohjausboksin? Jos et oo, niin poista tässä kohtaa se ja maadota liittimen pinni 33.. helpointa ehkä niin. Ton CCM:n räpeltäminen on hankalaa siellä sulakepoksissa.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment