Mulla on tossa omassa 525 -93 vehkeessä siellä ikkunamekanismissa yksi mikrokytkin, mikä on joku raja-anturi. Kun se oli paikoillaan, niin lasi nousi ja laski vain joku 10cm kerrallaan, vaikka piti nappia pohjassa??? Nappasin mikrokykimen irti ja nyt nousee ja laskee kerta painalluksella. Pitempään painaessa saa sitten pysäytettyä mihin haluaa, eli pelaa kuin Buikki.
Aiemmin mulla oli semmonen A-mallin Vectra, missä oli erillinen nappi, mistä muistaakseni sai valittua kertanoston tai kokoajan painamisen. Voisko noissakin olla joku vastaava jemmanappi?
Omassa toimii kertanäpäytys kuskinikkunassa avattaessa ja suljettessa, muissa ikkunoissa vain avattaessa. Kattoluukku toimii myös molempiin suuntiin näpäyttämällä.
Muistelen, että käyttöohjeessa luki, että näin kuuluu asian ollakin.
OT: Miten näiden toimintojen laita kuuluu olla E36:ssa? Kuskin ikkuna on totellut näpäytystä molempiin suuntiin muutaman kerran, yleensä joutuu pitämään pohjassa. Pelkääjän ikkuna ja kattoluukku on aina vaatinut pohjassa pitämisen.
mulla ei e34 lasien automaatti nosto/lasku tiiä mitään... e36 mulla etu lasit oli automaatti kumpaankin suuntaan, takana vain alaspäin....
VINK VINK e36 kun painat lasinnostimen nappulaa niin ensintulee manuaali käyttökun painat hieman lisää tuntuu toinen pykälä joka on automaatti....
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
No kokeilinpas taas noita ikkunoita . Pelkääjän puoli ei mene mulla kumpaankaan suuntaan näpäyttämällä. Näemmä joillakin vain alas päin....
Olisikohan vuosimalleissa eroa paljon vai onko jokaisella erilailla rikki joku?
No kokeilinpas taas noita ikkunoita . Pelkääjän puoli ei mene mulla kumpaankaan suuntaan näpäyttämällä. Näemmä joillakin vain alas päin....
Olisikohan vuosimalleissa eroa paljon vai onko jokaisella erilailla rikki joku?
E34 -90 kuskinpuolen lasi toimii näpäyttämällä kumpaankin suuntaan, muita laseja käytettäessä nappia pidettävä pohjassa. Kattoluukkua en ole kokeillut.
Comment