Mikäköhän mulla mahtaa olla menny kun etulasit nousevat ylöspäin vain noin 5cm kerrallaan ja alaspäin toimii moitteetta ( myös automatiikka kuskin puolella tietty..) ps. automatiikka toimii muuten ylöskinpäin sen 5cm..
Toi automatiikka toimii vain kun ollaan sulkemassa ikkunaa, viimeisten senttien kohdalla se sulkee sen automaattisesti näpäytyksellä. Takaovien laseissa sama homma. 535i -90.
Mun 525 e34 -89:ssä menee kuskin ikkuna ylös ja alas näpäyttämällä mutta apparin puoli ei mee kumpaakaan suuntaan näpäyttämällä eli pitää painaa pohjassa.
Autona E34 -95 530 ja olen kokeillut että kaikki 4 ikkunaa aukeaa näpäyttämällä. Mutta huomasin nyt että kuskin ikkuna on lakannut toimimasta. Kun nappia näpäyttää tai painaa pidempään ylös tai alas kuluu vain napsahdus oven sisällä mutta lasi ei laske... Mistä aloitan vikasyynin??
Autona E34 -95 530 ja olen kokeillut että kaikki 4 ikkunaa aukeaa näpäyttämällä. Mutta huomasin nyt että kuskin ikkuna on lakannut toimimasta. Kun nappia näpäyttää tai painaa pidempään ylös tai alas kuluu vain napsahdus oven sisällä mutta lasi ei laske... Mistä aloitan vikasyynin??
löyty sitten tällekki oikea threadi... eli itsellä kyllä aukeaa apparin lasi näpäytyksellä kokonaan muttei mene kiinni samalla tavalla oisko tähän jotain neuvoa?
Ajossa:
BMW E34 525 Farkku -94
Ex:
BMW E36 318iS -93
+ muutamia muita romuja
löyty sitten tällekki oikea threadi... eli itsellä kyllä aukeaa apparin lasi näpäytyksellä kokonaan muttei mene kiinni samalla tavalla oisko tähän jotain neuvoa?
ei pitäs olla... itellä e34 520i touring -92 kuskinlasi nousee ja laskee näpäytyksellä ja pelkääjänlasi laskee näpäytyksellä mutta ylöspäin pitää painaa nappia pohjassa.
ei pitäs olla... itellä e34 520i touring -92 kuskinlasi nousee ja laskee näpäytyksellä ja pelkääjänlasi laskee näpäytyksellä mutta ylöspäin pitää painaa nappia pohjassa.
Comment