Tervehdys! Eli ongelma olis tuo ulkolämpöanturi, kun se jostain syystä näyttää koko ajan -37c.. Eikös tuo anturi ole siinä etupuskurin alaosassa kuskin puolella? Auto siis 540ia -93.. Otin tänään anturin irti ja on näköjään jo vaihdettu joskus. Johtoliitos oli hapettunut ja toinen johto poikki, mutta kunnostus ei näyttäny auttavan.. Ei kai tuo tarvi mitään "nollausta" eli esim. miinuskaapeli irti vähäks aikaa??? Eihän tuo nyt niin vakava ongelma ole, mutta periaatteesta tekee mieli saada kuntoon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 ulkolämpöanturi?
Collapse
X
-
Originally posted by depi80 View PostTervehdys! Eli ongelma olis tuo ulkolämpöanturi, kun se jostain syystä näyttää koko ajan -37c.. Eikös tuo anturi ole siinä etupuskurin alaosassa kuskin puolella? Auto siis 540ia -93.. Otin tänään anturin irti ja on näköjään jo vaihdettu joskus. Johtoliitos oli hapettunut ja toinen johto poikki, mutta kunnostus ei näyttäny auttavan.. Ei kai tuo tarvi mitään "nollausta" eli esim. miinuskaapeli irti vähäks aikaa??? Eihän tuo nyt niin vakava ongelma ole, mutta periaatteesta tekee mieli saada kuntoon
-
-
Itellä oli kans sama vika.
Ensin korjasin hapettuneet liitokset, ei auttanut.
Tämän jälkeen vaihdoin anturin ja ihmettelin kun vieläkin oli -37C. No seuraavankerran kun lähdin liikkelle alkoi mittari hitaasti nostaa lämpötilaa tuolta -37 lähtien. Kesti noin 20 min niin näyttämä oli oikein.2002ti -70
1602 -72
E39 530i Touring -01
Comment
-
-
Originally posted by Bayer View PostItellä oli kans sama vika.
Ensin korjasin hapettuneet liitokset, ei auttanut.
Tämän jälkeen vaihdoin anturin ja ihmettelin kun vieläkin oli -37C. No seuraavankerran kun lähdin liikkelle alkoi mittari hitaasti nostaa lämpötilaa tuolta -37 lähtien. Kesti noin 20 min niin näyttämä oli oikein.Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
Anturista
Tämä threadi taitaapi olla lähinnä sitä mitä etsin.
Auto tosin on e36 325 ´93 mutta vika sama eli ulkolämpömittari näyttää -37C.
Anturia etsiessä löysin tuollaisen kuin yritin kuvaan piirtää, onko oikea? Mikäli on niin en ihmettele jos ei toimi, sen verran leväperäisesti roikkui tyyliin johtojen varassa... Mikäli tuo on se etsimäni, onko suurta väliä mihin sen kiinnitän kunhan se on tukevasti?...
Comment
-
-
no eikös se kannata laittaa siihen missä sen alkuperänen paikka on, näyttää sitte oikean lämpötilan, ku alkuperäsessä paikassa on se ilmareikä (ainaki 34:ssä) ja ei ainakaa pitäis moottorin kauheesti hohkaa sinne
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Silvio View PostKiitoksia vastauksesta, tosin kysymykseni oli sen verran ympäripyöreä että tarkennetaan hiukan:
mikäli tuo se anturi on, se ihan oikeasti roikkuu johtojen varassa enkä näinollen tiedä missä se alkuperäinen reikä on, ilmeisesti puskurissa(ko)..?.
sigpic
Comment
-
-
Missä M-technics:in puskurissa on se anturin paikka, en löytänyt ja roikkuu vaan johtojen varassa- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostMissä M-technics:in puskurissa on se anturin paikka, en löytänyt ja roikkuu vaan johtojen varassa
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostM-Tech vai M5 puskuri ja kumpi M5:n puskuri, uudempi vai vanhempi? Vanhemmassa M5 puskurissa kuskinpuolen sumarin vieressä siinä irroitettavan lätkän takana, uudemmassa M5:n puskurissa aapparin puolella vastaavssa paikassa. M-Techissä taitaapi olla myös kuskin puolella.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment