No niin onkos kellään ollut vastaavaa projektia ennen?
Eli automaattivaihteistolta menee kaksi putkea sisään syylärin muovipäädystä ja pientä vuotoa on havaittavissa toisen putken liittimen juuressa.
mitenkäs kun nuo vaihteiston putket joutuu ottamaan irti niin tuleeko öljyä niin paljon ulos että siitä on haittaa vaihteiston toiminnalle?
Vai tuleeko öljyä ollenkaan ulos kun pytkistossa ei ole painetta?
onko jollain kokemuksia paikkaamisesta esim. kemiallisella metallilla syylärin vuotokohdasta. ja vaihtaisi syylärin sitten myöhemmin paremmalla ajalla
vai onko ainoa ratkaisu viedä heti korjaamolle ja vaihdattaa siellä syyläri ja tarkistuttaa samalla vaihteiston öljyn pinta?
Jos neuvoja löytyy niin ilomielin otan vastaan.
ja autona tuo otsikon mukainen 525 tdsa -94
Eli automaattivaihteistolta menee kaksi putkea sisään syylärin muovipäädystä ja pientä vuotoa on havaittavissa toisen putken liittimen juuressa.
mitenkäs kun nuo vaihteiston putket joutuu ottamaan irti niin tuleeko öljyä niin paljon ulos että siitä on haittaa vaihteiston toiminnalle?
Vai tuleeko öljyä ollenkaan ulos kun pytkistossa ei ole painetta?
onko jollain kokemuksia paikkaamisesta esim. kemiallisella metallilla syylärin vuotokohdasta. ja vaihtaisi syylärin sitten myöhemmin paremmalla ajalla
vai onko ainoa ratkaisu viedä heti korjaamolle ja vaihdattaa siellä syyläri ja tarkistuttaa samalla vaihteiston öljyn pinta?
Jos neuvoja löytyy niin ilomielin otan vastaan.

ja autona tuo otsikon mukainen 525 tdsa -94
Comment