Elikkä kyseiset kilkuttimet on autoon joskus asennettu ja ongelmana on lasien sulkeminen kun perhanat liikkuvat vain 5cm kerrallaan ylöspäin mutta alaspäin toimivat moitteetta. Olisiko se moottorien asennontunnistin?!? kytkimissäkään ei ole vikaa tekee saman esim yrittäessä sulkea ovilukosta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 jälkiasennetut sähkölasit
Collapse
X
-
Originally posted by shiftler View PostToi on tuon mikrokytkimen johta joka katkaisee kun lasi tulee ylä tai ala kohtaan.
Comment
-
-
Originally posted by shiftler View PostToi on tuon mikrokytkimen johta joka katkaisee kun lasi tulee ylä tai ala kohtaan.
oli nimittäin ihan tuolla mallilla kun ton pahvin ekaa kertaa irrotin, että kyllä se toppari toimii ihan normaalisti, mutta voisiko se vaikuttaa kun ei ole kiinni että ylöspäin nostettaessa nousee vain noin 5cm kun se lasi pysähtyy ja taas pitää painella ylöspäin.. alaspäin ikkuna avautuu nätisti nappiä näpäyttämällä.
Comment
-
-
Originally posted by hautale View PostEikös sen pitäis olla kiinni jossain..?! :think
oli nimittäin ihan tuolla mallilla kun ton pahvin ekaa kertaa irrotin, että kyllä se toppari toimii ihan normaalisti, mutta voisiko se vaikuttaa kun ei ole kiinni että ylöspäin nostettaessa nousee vain noin 5cm kun se lasi pysähtyy ja taas pitää painella ylöspäin.. alaspäin ikkuna avautuu nätisti nappiä näpäyttämällä.
Nimimerkilla: Kokemusta on kyseiseta viasta.
Eli toisin sanoen, moottorissa ei mitaan vikaa!
Comment
-
-
Originally posted by oo View PostLaita se mikrokytkin sinne niin alkaa ikkunat futaamaan!
Nimimerkilla: Kokemusta on kyseiseta viasta.
Eli toisin sanoen, moottorissa ei mitaan vikaa!
Ilmeisesti edellisellä omistajalla jäänyt siis vähän vaiheeseen tämä homma..
Eli tuohon liittimeen pitäisi se mikrokytkin kiinnittää, olisiko jollain mahdollisesti kuvaa mihin tämä kytkin pitäisi laittaa kunhan sellaiset ensin jostain.. Tuohon tarkoitukseen käynee ihan perusmikrokytkin?!?
Comment
-
-
Originally posted by shiftler View PostEi. Tuon johdon nokassahan sulla on jo se mikrokytkin. Siitä pitäis mennä johto moduuliin.
Onko tämä moduuli siinä takapenkin alla kuskinpuolella ja onko näille laseille mahdollisesti vedetty jo tehtaalla valmiiksi piuhat näitä kytkimiä varten vai joutuuko vetämään itse? ja vielä jos joku osaisi sanoa mihin kohtaan boksia nämä piuhat kytketään..?
Comment
-
-
Kyllä siellä auton rungossa pitäisi mennä valmiit piuhat ovitolppiin asti. Tuntuu jotenkin oudolta, ettei noissa lasien johtosarjoissa olisi liitintä tuolle mikrokytkimelle. Hmm, oiskohan edellinen omistaja itse "rakennellut" noita johtosarjoja?!
Kyllä mä itsekin jouduin aikanaan puukottelemaan johtosarjoja, kun laitoin lasit autoon. Takaovien nostimet johtosarjoineen oli uudemmasta autosta, joten ne vaati modifiointia.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostKyllä siellä auton rungossa pitäisi mennä valmiit piuhat ovitolppiin asti. Tuntuu jotenkin oudolta, ettei noissa lasien johtosarjoissa olisi liitintä tuolle mikrokytkimelle. Hmm, oiskohan edellinen omistaja itse "rakennellut" noita johtosarjoja?!
Kyllä mä itsekin jouduin aikanaan puukottelemaan johtosarjoja, kun laitoin lasit autoon. Takaovien nostimet johtosarjoineen oli uudemmasta autosta, joten ne vaati modifiointia.
Eikai se auta kun lähteä noita potkupaneeleita purkamaan jos sattuisi vaikka liitintä löytymään.. nää on taas näitä "asentajia" ollu laittamassa.. tuo mikrokytkin toimii ilmeisesti siis periaattella että kytkee kun lasi auki.
Comment
-
Comment