lämppäri sano sopimuksen irti ja uutta ei viitsinyt alkaa ostamaan liian suolaisen hinnan takia(kl-varaosat)n.380€ käytettyäkin etsiskelin kaikkialta,mutta toi siemens näyttää olevan aikas harvassa.bosch ja brehn oli merkit,mitä löytyi uutenakin alle 200€ ja romareiltakin n. 40€ eli ei muuta kuin hiiliä vaihtaan.
ensin purin moottorin irti ja sen saa pois avaamalla konepellin,palopellissä on johtokouru mikä on kiinni 4kpl 10mm muovimuttereilla.Sen jälkeen suojapelti pois
mikä taas on kiinni 5x 8mm hylsypäisellä ruuvilla.reilu vetäsy ja pelti on irti.Sieltä jo sitten näkyykin moottorin muovikotelo mikä on kiinni 3kpl ristipääruuvilla kotelon yläreunassa on kaksi muovista kiinnike hakasta mitkä ovat irroitettavissa sillä kuuluisalla ronskilla vetäsyllä.näin on päästy jo moottoriin käsiksi eikä aikaakaan ole kulunut kyin 10min.seuraavaksi (kyse siis on nyt siemensin moottorista) koneen edessä on 1 kpl liitin mikä irti ja ristipääruuvi,millä moottori on kiinni.sitten otetaan moottorista kiinni ja vedetään ulos moottorin takana on kumikiila mikä pitää koneen kiinni takaa ota sekin irti(helpottaa paikalleen asennusta).Ja ei kun kone pöydälle ja hiili(satula)irroitetaan varovasti vetämällä ja irroittamalla pienenpieni jousi alapäästään.sitten vanhan hiilen johto poikki ja lähtee ihan sormin irti.tämä sama toisen hiilen kanssa.sitten uutta hiiltä hiotaan samankokoiseksi kun vanha.vanhan hiilen koko on 7x8 ja itse ostin 8x8 ja hioinsamankokoiseksi ja takaisin satulan sisään. johdot tinalla kiinni ja kasaus päinvastoin kun purku ja taas pelittää
ensin purin moottorin irti ja sen saa pois avaamalla konepellin,palopellissä on johtokouru mikä on kiinni 4kpl 10mm muovimuttereilla.Sen jälkeen suojapelti pois
mikä taas on kiinni 5x 8mm hylsypäisellä ruuvilla.reilu vetäsy ja pelti on irti.Sieltä jo sitten näkyykin moottorin muovikotelo mikä on kiinni 3kpl ristipääruuvilla kotelon yläreunassa on kaksi muovista kiinnike hakasta mitkä ovat irroitettavissa sillä kuuluisalla ronskilla vetäsyllä.näin on päästy jo moottoriin käsiksi eikä aikaakaan ole kulunut kyin 10min.seuraavaksi (kyse siis on nyt siemensin moottorista) koneen edessä on 1 kpl liitin mikä irti ja ristipääruuvi,millä moottori on kiinni.sitten otetaan moottorista kiinni ja vedetään ulos moottorin takana on kumikiila mikä pitää koneen kiinni takaa ota sekin irti(helpottaa paikalleen asennusta).Ja ei kun kone pöydälle ja hiili(satula)irroitetaan varovasti vetämällä ja irroittamalla pienenpieni jousi alapäästään.sitten vanhan hiilen johto poikki ja lähtee ihan sormin irti.tämä sama toisen hiilen kanssa.sitten uutta hiiltä hiotaan samankokoiseksi kun vanha.vanhan hiilen koko on 7x8 ja itse ostin 8x8 ja hioinsamankokoiseksi ja takaisin satulan sisään. johdot tinalla kiinni ja kasaus päinvastoin kun purku ja taas pelittää
Comment