Mikähän lie vikana, kun kylmänä saattaa neste tippuun jostain paisuntasäiliön alueelta? Luulisi, että silloin se kuumana ollessaan suurinpiirtein suihkuaisi ulos. Mutta ei, silmämääräisesti hetken tuijottelunkaan jälkeen ei tipu mitään ulos. Voisko paisuntasäiliö olla sopivasti halki tms? Ja tietenkään se ei aina kylmänäkään vuoda.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 paisuntasäiliö? vuotaa
Collapse
X
-
Originally posted by jani73 View PostAika yleistä kovemmilla pakkasilla. Mulla se alkaa vuotaa 15c kovemmilla pakkasilla, joillakin jo aiemmin. Itse olen vaan pitänyt nesteen tasoa silmällä ja lisäillyt tarpeen mukaan nestettä.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=55959&page=10
Comment
-
-
..
Itselläni hävisi nestettä varmaan 1dl 100km ja vika paikallistettiin vuotavaan paisuntasäiliön alatiivisteeseen. Sen näki hyvin lampulla tiiratessa kyseistä paikkaa. KL varaosista uudet ylä/alatiivisteet yht.6e. Sen jälkeen nestepinta ei ole laskenut milliäkään. Auto m52b20 e36, varmaan sama homma useasti vanhemmissa m50b?? moottorilla varustetuissa autoissa.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
-
..
Se lähtee pois voimakkaasti ylöspäin vedettäessä,laittaa nahkahanskat käteen ja pari sormea säiliön sisälle jotta saa otteen.Tietty voi yrittää kammeta varovasti isolla tallttapäällä samalla kun toinen vetää. Takaisin asennettaessa muistaa laittaa uuden tiivisteen siihen alempaan uraan,hieman saippuavettä pinnolle ja työntää paketti paikoilleen.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
-
Originally posted by reportteri View PostSe lähtee pois voimakkaasti ylöspäin vedettäessä,laittaa nahkahanskat käteen ja pari sormea säiliön sisälle jotta saa otteen.Tietty voi yrittää kammeta varovasti isolla tallttapäällä samalla kun toinen vetää. Takaisin asennettaessa muistaa laittaa uuden tiivisteen siihen alempaan uraan,hieman saippuavettä pinnolle ja työntää paketti paikoilleen.
Aika nakkisormi olet kyllä reportteri ollut,kun kaksi sormea sait säiliön sisäänKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment