Elikkä olis tarkoitus jossain vaiheessa turbottaa tuo oma 520 E34. Ei ole vähäpäästöinen.
Kone vaihdettiin vanhan rikkouduttua m20b25(ei vielä muutoskatsastettu, ei kyllä edes inssi huomannu kun katsastin).
Nyt olis tarkoitus aukasta toi kone ja laittaa kuntoon silmällä pitäen tuota tubotusta.
Tuohonkin hommaan saa antaa vinkkejä.
Mutta nyt olis sitten aikaa alkaa keräämään ja vaihtelemaan noi alustan osat sopiviksi,
riittääkö että laittaa vastaamaan 535(pitääkö sillon tehon pysyä tuossa 211hv?) Ja mitä
on sillon vaihdettava? Jarrut on vissiin takan kuitenkin samat...
Lukkoperä löytyy jo, vai onkohan noissakin eroja?(joo joo, hakua saa käyttää )
Ja ehkä eniten mietityttää noiden abs sydeemien laita, onko sula mahdottomuus laittaa
noita kun ei entuudestaan ole(vaatii vissiin kyseinen projekti kuitenkin?).
No asiaan saa kommentoida vapaasti, koitetaan olla ottamatta nokkiin
Sami
Kone vaihdettiin vanhan rikkouduttua m20b25(ei vielä muutoskatsastettu, ei kyllä edes inssi huomannu kun katsastin).
Nyt olis tarkoitus aukasta toi kone ja laittaa kuntoon silmällä pitäen tuota tubotusta.
Tuohonkin hommaan saa antaa vinkkejä.
Mutta nyt olis sitten aikaa alkaa keräämään ja vaihtelemaan noi alustan osat sopiviksi,
riittääkö että laittaa vastaamaan 535(pitääkö sillon tehon pysyä tuossa 211hv?) Ja mitä
on sillon vaihdettava? Jarrut on vissiin takan kuitenkin samat...
Lukkoperä löytyy jo, vai onkohan noissakin eroja?(joo joo, hakua saa käyttää )
Ja ehkä eniten mietityttää noiden abs sydeemien laita, onko sula mahdottomuus laittaa
noita kun ei entuudestaan ole(vaatii vissiin kyseinen projekti kuitenkin?).
No asiaan saa kommentoida vapaasti, koitetaan olla ottamatta nokkiin
Sami
Comment