Eli historia: Tuossa joulun tienoolla jätti auto kerran tielle, akku sökönä (ei pitänyt varausta) ja uudella akulla homma bueno.
Eilen taas sitten (samantyylinen kostea keli) alkoivat samat oireet, eli ensin abs:n valo ja sitten airbagin valo (tai toisinpäin) syttyivät palamaan ja tämän jalkeen kaikki varoitusvalot. Taas myös kello ja jopa mittaristo lopettivat toiminan. Noh pienellä vaihteella, ilman valoja ja jarruttamatta sai auton takaisin kotipihaan.
Nyppäsin yhden liittimen tässä vaiheessa irti (Euro2 boksiin liittyvät, joka on ollut aikaisemmin irti, mutta kiinnitin sen joskus) ja puolen tunnin päästä auto starttaa normaalisti kirkkain valoin. Suoraan pihaan tultua ei startti etes pyörähtänyt, naksahti vain.
Lisätietoa:
-vm. 95 , farmari
-latausvalo ei pala missään vaiheessa
-tyhjäkäynnillä latausjännite muistaakseni 14,8 V (saattoi olla enemmänkin, ei vähemmän)
Eilen taas sitten (samantyylinen kostea keli) alkoivat samat oireet, eli ensin abs:n valo ja sitten airbagin valo (tai toisinpäin) syttyivät palamaan ja tämän jalkeen kaikki varoitusvalot. Taas myös kello ja jopa mittaristo lopettivat toiminan. Noh pienellä vaihteella, ilman valoja ja jarruttamatta sai auton takaisin kotipihaan.
Nyppäsin yhden liittimen tässä vaiheessa irti (Euro2 boksiin liittyvät, joka on ollut aikaisemmin irti, mutta kiinnitin sen joskus) ja puolen tunnin päästä auto starttaa normaalisti kirkkain valoin. Suoraan pihaan tultua ei startti etes pyörähtänyt, naksahti vain.
Lisätietoa:
-vm. 95 , farmari
-latausvalo ei pala missään vaiheessa
-tyhjäkäynnillä latausjännite muistaakseni 14,8 V (saattoi olla enemmänkin, ei vähemmän)
Comment