Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Madallusmietintää.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 787
    • Suomi

    #31
    Originally posted by Behemoth View Post
    Mahtaakohan 8,5x18" kiekot 235/40 nahoilla pyörimään (E34 535) jos pistää eteen supersportin -50 mm? Vai oisko parempi -30 tai -35 mm?
    mahtuu mahtuu, mikäli et on siinä 15 kieppeillä. itseasiassa noilla spekseillä voi vetää vaikka ilman jousia vakiokaarilla niin mahtuu, kunhan ei käännä liian tiukasti

    eikä taida tuo supersportti(kaan) ihan 50mm madaltaa...eli no problemo

    Comment

    • Behemoth
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2006
      • 562

      #32
      Originally posted by Martti View Post
      mahtuu mahtuu, mikäli et on siinä 15 kieppeillä. itseasiassa noilla spekseillä voi vetää vaikka ilman jousia vakiokaarilla niin mahtuu, kunhan ei käännä liian tiukasti

      eikä taida tuo supersportti(kaan) ihan 50mm madaltaa...eli no problemo
      Joo. ET on pieni.
      E66 730Ld LCI

      ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

      Comment

      • jsa014
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 1651
        • Turun Pallivaha

        #33
        Originally posted by Behemoth View Post
        Mahtaakohan 8,5x18" kiekot 235/40 nahoilla pyörimään (E34 535) jos pistää eteen supersportin -50 mm? Vai oisko parempi -30 tai -35 mm?
        Mulla keula 50mm madallettu ja alla on pyörinyt 8.5x18 ET15 235/40R18 ja nyt on 8.5x19 ET20 235/35R19. Ja hyvin mahtuu
        316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

        Comment

        • alspe
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 3402
          • Tre

          #34
          ET 20 ja 235 on ihan max mitä mahtuu edessä sisäpuolella. Eli mulla on ET20 + 235/45/17 ja iskarin tolppaan jää väliä varmaan 1 mm
          G30 520d xDrive
          EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

          Comment

          • Behemoth
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2006
            • 562

            #35
            Kattelin tässä näitä supersportin sivustoja ja näkyy olevan mukavat hinnat tuotteilla. Osaako kukaan sanoa onko tämä linkin tuote nyt sitten pusla-sarja vai mitä nämä "pump-stopperit" ovat?

            "With their simple assembly there will be no grinding of the tyres against the chassis. The SUPERSPORT bump stops, made from special rubber, are designed for almost every type of vehicle with any level of ground clearance. They are especially well suited for use with large aluminium wheel rims. With the SUPERSPORT bump stops, all competition drivers can really let go!"

            E66 730Ld LCI

            ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

            Comment

            • rjm
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 353
              • Pirkanmaa

              #36
              Originally posted by Behemoth View Post
              Kattelin tässä näitä supersportin sivustoja ja näkyy olevan mukavat hinnat tuotteilla. Osaako kukaan sanoa onko tämä linkin tuote nyt sitten pusla-sarja vai mitä nämä "pump-stopperit" ovat?

              "With their simple assembly there will be no grinding of the tyres against the chassis. The SUPERSPORT bump stops, made from special rubber, are designed for almost every type of vehicle with any level of ground clearance. They are especially well suited for use with large aluminium wheel rims. With the SUPERSPORT bump stops, all competition drivers can really let go!"

              http://www.kunden-viosys.de/cgi-bin/...=produkt_popup
              Iskarien pohjaanlyöntikumit.

              Comment

              • ViisKolmeVitonen
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 390
                • Kauhajoki

                #37
                Originally posted by alspe View Post
                Tai sittten laitat H&R:t niin on yhtä mukava kuin alkuperäinen mutta silti sopivan matala IMO. Tosin eihän siitä mitään pulkkaa tule jos sitä hakee. Itsellä H&R:n -35/10mm nimellinen sarja madalsi noin 50/15 mm. Eli mulla on joku 340/330 kareen. Ei ainakaan jäänyt keulasta ylemmäksi mikä on pääasia mulle

                Tässä kuva.
                Ääni H&R:lle täältä! On hyvät!
                Passat tdi -04

                Comment

                • marko.m
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2007
                  • 333
                  • Keminmaa

                  #38
                  Tilasin tuohon e34 525:seen weitecin -35mm etujouset orkkisten tilalle. Onko kokemusta paljon todellisuudessa madaltaa. Alkuperäisillä korkeus on 390mm renkaan keskiöstä kaareen.
                  316i e46 -04.
                  Ex. 525i e34 -91

                  Comment

                  • M-Lead
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2007
                    • 1500
                    • Oulu

                    #39
                    H&R -35mm/10mm setille siis kannattaisi hankkia Bilsteinin iskarit, mutta kumpi olisi parempi. Bilsteinin Sportit vai Sprintit? Onko muilla iskari valmistajilla varteen otettavia vaihtoehtoja?
                    Haetaan nyt kuitenkin ajo-ominaisuuksia pääasiassa omaan traktoriin.

                    Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut

                    Comment

                    • jsa014
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 1651
                      • Turun Pallivaha

                      #40
                      Sprint. Konin sportit kai kans ihan hyvät.
                      Last edited by jsa014; 12-07-2007, 18:04. Reason: Kun ei osaa heti oikein kirjottaa
                      316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

                      Comment

                      • Supa
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 7597
                        • Järvenpää

                        #41
                        Onko kenelläkään kokemuksia Vogtlandin jousista? Tuntuvat tuolla amerikan maalla tykkäävän niistä. Tässä yks hyvä sivu jossa kerätty eri settäjä. Eli pitääkö tuo paikkansa mitä sivuilla sanotaan:
                        Vogtland springs have a highly progressive
                        spring-rate which stiffens up very quickly.
                        This allows for a good ride and good cornering, w/o a harsh ride.
                        Tämän takia ite aattelin hommaa, mikäli pitää paikkansa. Ite tykkään et voi ajella mukavasi ilman et perse tulee kipeeks ja sit kuitenki kurvailla vähä kovempaa jos siltä tuntuu. Tokihan bilsteinin sprintit ois hyvät kavereiks mut saa nähä miten budjetti antaa myöten. Ja tosiaan, mitäs muita iskarivaihtoehtoi on konien lisäks sit? Mihin hintaan porukka on noita sprinttejä tilaillu ulkomailta/kotimaasta?
                        - E90 320i LCI M-sport -09
                        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                        Comment

                        • jsa014
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 1651
                          • Turun Pallivaha

                          #42
                          Sprintit tuli hintaan 579€ Saksasta.
                          316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

                          Comment

                          • Defu^
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2007
                            • 35

                            #43
                            mulle tuli juuri hetki sitten 40/30 madalluksella oleva konin jäykkyyssäädettävä alusta.. ja eikä ole ollut kyllä mitään valittamista.. ja todella helppo säätökin kaiken lisäksi
                            Savu on voiman merkki!

                            Comment

                            • LeWe
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2005
                              • 168

                              #44
                              Originally posted by Defu^ View Post
                              mulle tuli juuri hetki sitten 40/30 madalluksella oleva konin jäykkyyssäädettävä alusta.. ja eikä ole ollut kyllä mitään valittamista.. ja todella helppo säätökin kaiken lisäksi
                              Oootko tosissas? Kaverilla Konin säädettävät (E34 M5)keltaiset ja pohjaa kokoajan. On kyl sikamatala. Liekö liikaa jarrua ulosjoustolle, mut ei hyvä. Bilstainissa sisäänjoustossa pieni jarru ja rohkenen väittää, et joka on autoonsa laittanut esim. Bilstein Sprint + H&R, niin ei ole tarvinnut vinkua. Aikoinaan -80 luvun lopulla/-90 alussa Ascona B aikanakin Konit löi läpi. Tehtaan setti voi olla eri asia, ei ollu varaa/kellään kaverilla. Ystävällä Koni+ H&R nyt= ei hyvä. Hirvee vuodatus, mut ei tykkää Konist. Tai sit ei vaan osaa säätää....

                              Comment

                              • Jouskari
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2002
                                • 442
                                • Tampere

                                #45
                                Originally posted by jsa014 View Post
                                Sprintit tuli hintaan 579€ Saksasta.
                                viitsitkö laittaa tähän/privalla mistä tilasit ja tuliko pelkät iskarit vai myös jouset?
                                Ylinopeudesta alinopeuteen: -myyty harrasteautot. tilalla tuli harraste traktorit-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎