Noi mun KL-varaosista ostamat zimmermannit ei ainakaan ollut mitkään reijitetyt.
E34 M5 / jarrulevyt vaihtoon
Collapse
X
-
-
Zimmerman sportit on reikäsiä ja oon ennenki kuullu että tulee hiushalkeimia.
Käytännössä ei taida olla huomattavaa eroa jarrujen tehossa verrattuna reikäsiin ja normaaleihin levyihin, enemmänhän tuo on ulkonäön takia vaikka kyllähän ne reikäset levyt puhdistuu paremmin ja jäähtyy.pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
-
Originally posted by Juho_P View PostZimmerman sportit on reikäsiä ja oon ennenki kuullu että tulee hiushalkeimia.
Käytännössä ei taida olla huomattavaa eroa jarrujen tehossa verrattuna reikäsiin ja normaaleihin levyihin, enemmänhän tuo on ulkonäön takia vaikka kyllähän ne reikäset levyt puhdistuu paremmin ja jäähtyy.
Comment
-
-
Auto on nyt varustettu Juridin levyillä ja Ferodon paloilla. EI TÄRISE ENÄÄ.
Palat ovat varmasti asettuneet, mutta jarrutuntuma on hiukan erilainen - ikäänkuin pitäisi painaa enemmän? Ehkä palat vaativat sisäänajon levyn kanssa jne. Edelliset jarrulevyt olivat kuluneet hiukan toispuoleisesti, mutta jarrusatulassa ei kuulemma ollut mitään vikaa, jäi kellumaan normaalisti (?).
Vaihtotyö suoritettiin Hupi-Autossa, miltään muulta pajalta ei oikein löytynyt asennusaikoja. 90€ + 1 kpl kulumistunnistinta 8,75 -> 98.75€. Olisi siis kannattanut mennä TI-halliin niin että olisi itse päässyt heilumaan niiden pulttien kanssa :(
Jäljellä on eturenkaiden vaihto käytettyihin, mutta vähemmän kuluneisiin. Pilot Sport SP -> Pilot Sport MMXXXXXSS (tjsp). Mikähän sitten kilahtaa, lompakko huutaa jo armoa..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Vanha viesti, mutta kuitenkin:
Ilmeisesti kyse on Ferodon peruspaloista? Niitä on 2 mallia eli Premier ja SL.
SL on halvempi malli noista ja itsellä ne eivät kestäneet mitään. Kyse on siten ns. heikomasta materiaalista tehdyistä paloista.
Premier-palat taas kestivät huomattavasti paremmin, erityisesti rata-ajossa, ja niiden pito oli ihan toista luokkaa kuin SL-paloilla. Kaverilla on nuo omassa IS:ssä ja ne olivat entiset yhden ratasession jälkeen. Ne ikään kuin murenevat, jolloin kitapinta vähenee ikävästi. T
Valitettavasti omaan leikkikaluun (318is E30) ei enää saa noita Premier-paloja eteen. Premier-paloja on käytetty rata-ajossa aikas paljon ihan hyvin kokemuksin.
Comment
-
-
Nostollaas tätä. Tuntuu olevan aika kiven alla nykyään jarrulevyt ellei osta näitä black diamond ym levyjä? Onko kellää tietoo mistä saisi esim zimmermannin jarrulevyjä? Kl:stä kyselin mutta ei tuo 3,6l M5 jarrulevyjä enään. Orkkislevyt maksaa omaisuuden myyjä ei edes kehdannut sanoa hintaaSchiedmannillakin saatavuus huonoa, pistin sinne kyselyä.
Last edited by hakala-; 06-09-2016, 20:51.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
Ebaysta ainakin näyttäs saavan: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...+disc&_sacat=0
Itseäkin kiinnostaa olisko näistä mihinkään:
On muuten joku tarjous tällähetkellä. Viimeksi kun katsoin, olis pitänyt täysi hinta pulittaa. :think Alle 300e kotiin kuljetettuna ei olis paha hinta ainakaan..
Originally posted by hakala- View PostNostollaas tätä. Tuntuu olevan aika kiven alla nykyään jarrulevyt ellei osta näitä black diamond ym levyjä? Onko kellää tietoo mistä saisi esim zimmermannin jarrulevyjä? Kl:stä kyselin mutta ei tuo 3,6l M5 jarrulevyjä enään. Orkkislevyt maksaa omaisuuden myyjä ei edes kehdannut sanoa hintaaSchiedmannillakin saatavuus huonoa, pistin sinne kyselyä.
Last edited by Merkki; 06-09-2016, 20:49.e32 730i
e34 m5
e34 525i
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostJoo, lisätään vielä että euroopasta mieluiten, eikös tähän muuten tuu kaikenmaailman tullimaksuja päälle?
Itse tilasin m5 3.6 levyt eteen jarrupalat.fi 179e. Tästä on jo aikaa kyllä hetki..VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
Comment