On se semmonen 10minuutin homma tupakkitaukoineen, asiaan kun asiaan suosittelen melkein että haet uudet osat ja katot siitä sen kiinnityshommaa niin sitä ei voi olla huomaamatta.
On se semmonen 10minuutin homma tupakkitaukoineen, asiaan kun asiaan suosittelen melkein että haet uudet osat ja katot siitä sen kiinnityshommaa niin sitä ei voi olla huomaamatta.
No tuolleen minäki tein ja 5 minsaa tuhraantu kun ilman tupakkitaukoa teki!
Oliskos kellään räjäytyskuvaa tuosta etuvilkkujen/valojen kompleksista? Vaikutti melko isotöiseltä hommalta vaihtaa nuo. Vinkkejä?
518:ssa vaihtaa ne vilkut alta aikayksikön, mutta 535:ssa, vinkkelikoneisissa ja M5:ssa saa tehdä huomattavasti enemmän töitä, koska siellä on aika paljon romua tiellä jotta ne ruuvit saa auki. Varsinkin sen joka on loksuojaan päin.
Tuossa kuva sivuvilkun kiinnityspisteistä ja se on vain 3:lla kiinni, en ymmärrä mikä tuo 4:s kiinnityspiste muka on :think
E34 FAQ:ssa on hyvä juttu valojen irrotuksesta, mutta kuvat eivät näy toistaiseksi
No on tässä isompikin remontteja tehty ku etuvilkkujen vaihto, jakopäänhihnat mukaanlukien. Yks pakkas-aamu hätäisesti vilkasin tuota kompleksia ja tuossa kotterossakun on muutakin pellin alla ku pissapoika ja neloskone, eli ylimääräinen tila on vähissä. Pitänee ottaa pari tupakkia ja alkaa äheltään.
Jussi
F31 320xda & e39 530d Msport
ex e87, e39, e34, e28 & e30
Comment